הסתיים שלב המצגות במכרז על תקציב הפרסום של מירס

רגע לפני חג השבועות הציגו 3 משרדי הפרסום המתמודדים פרזנטציות, ועתה אמורה להתקבל בקרוב ההחלטה לגבי המשרד הזוכה

המכרז על תקציב הפרסום של מירס ממשיך להתקדם, והשבוע הסתיים שלב המצגות. רגע לפני חג השבועות הציגו 3 משרדי הפרסום המתמודדים פרזנטציות, ועתה אמורה להתקבל בקרוב ההחלטה לגבי המשרד הזוכה.

כפי שנחשף ב"גלובס", קודם לפרזנטציות פרש מהמכרז משרד הפרסום גלר-נסיס על רקע צירופו של משרד הפרסום ראובני-פרידן כמתמודד במכרז - זאת לאחר שכבר נקבע הליך מסודר עם 3 מתמודדים: יהושע TBWA, שלמור-אבנון-עמיחי וגלר-נסיס.

כזכור, על רקע השינויים במערכי הפרסום של חברות תקשורת שונות כגון פרטנר ו-012 סמייל, וכן על רקע כוונתה של קבוצת הוט-מירס להיכנס לפעילות בתחום הסלולר ולבנות שם מותג משמעותי, נשקל בשבועות האחרונים בקבוצה האופן שבו ינוהל מערך הפרסום שלה.

בין האפשרויות שנשקלו היה בחירה של משרד פרסום קטן שיפעל לצד באומן-בר-ריבנאי (המטפל בתקציב הוט) או בחירת משרד פרסום גדול אחד שיהיה מופקד על תקציב הסלולר.

בסופו של דבר, לאחר שפרטנר ו-012 בחרו משרדי פרסום, ונותרו שני שחקנים יחסית גדולים פנויים - יהושע TBWA וגלר-נסיס, הוחלט במירס ללכת על "מכרז של גדולים".

לאחר ששלמור, יהושע וגלר קיבלו פנייה, נודע להם כי גם ראובני-פרידן מצורף באיחור למכרז. ההערכות של מקורבים לקבוצה לגבי העדפתה של סטלה הנדלר, יו"ר הקבוצה, את ראובני-פרידן הביאו לפרישתו של גלר-נסיס.