טל בן-חיים תובע 1.4 מיליון ליש"ט מפורטסמות'

הבלם הישראלי של המועדון מליגת המשנה באנגליה טוען כי סכום זה מגיע לו בגין שכר שלא שולם לו מאז חזר לקבוצה בינואר האחרון ■ מקבל תמיכה משפטית מארגון השחקנים האנגלי

טל בן-חיים, שחקנה הישראלי של פורטסמות' מליגת המשנה באנגליה, יגיש תביעה בסך 1.4 מיליון ליש"ט נגד המועדון - כך מפרסם הבוקר (א') ה"מייל און סאנדיי".

הבלם טוען כי הסכום הנ"ל מגיע לו עבור כספים שהוא אמור לקבל במסגרת החוזה שלו ב"פומפי", המוערך ב-36 אלף ליש"ט בשבוע. לטענתו, מאז חזר בינואר האחרון לקבוצה אחרי השאלה לווסטהאם יונייטד, פורטסמות' סירבה לשלם לו את השכר.

על-פי הדיווח, בן-חיים זוכה לקבל את תמיכת ארגון השחקנים המקצועניים באנגליה (PFA) במהלך המשפטי שהוא מתכנן. הבוררות בעניין שלו תיערך בחודש הבא בבית הדין של ה"פוטבול ליג" (ארגון הליגות 2-4 בחשיבותן באנגליה).

אם בן-חיים יזכה בתביעה שלו, יוטל על פורטסמות' אמברגו בשוק ההעברות, והיא לא תוכל להחתים שחקנים חדשים עד שלא תסדיר את החוב שלה לישראלי.

מוקדם יותר החודש נרכשה פורטסמות' על-ידי האוליגרך הרוסי ולדימיר אנטונוב, ששילם לבלרם צ'יינראי ולוי קושניר, בעלי הקבוצה הקודמים, כ-15 מיליון ליש"ט עבור השליטה במועדון.

בן-חיים, 29, החל בשנת 2001 את קריירת הבוגרים שלו במכבי תל-אביב. בשנת 2004 הוא עבר לבולטון וונדררס, ומאז הוא עבר בין מספר קבוצות באנגליה: צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, סנדרלנד, וכאמור ווסטהאם ופורטסמות'. הוא מיוצג על-ידי סוכן השחקנים הבכיר פיני זהבי.