הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קוקה-קולה עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

הוט חוזרת לפרסם בווליום גבוה: השבוע מציגה חברת הכבלים את דיוויד דוכובני, הזכור לטובה כסוכן מאלדר מ"תיקים באפילה" והמככב כיום בסדרה "קליפורנקיישן" המשודרת בהוט, לפרסומת לטריפל ב-329 שקל, כולל מערכת סאונד אלחוטית לקולנוע ביתי במתנה.

לאחר ששילבה לא מעט שחקנים ישראלים מוכרים בפרסומותיה, הוט מפרסמת לראשונה באמצעות כוכב הוליוודי, ויש לציין כי הפרסומת משעשעת מאוד. למרות שהפרסומת הופקה בלוס אנג'לס הרחוקה, היא משדרת ישראליות. משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי.

לאחר הקמפיין הבולט של ה-RECYCLED COLLECTION באפריל, עולה קוקה-קולה השבוע עם קמפיין SUMMER LOVE. כמו בכל שנה בקיץ, משקיעה החברה מאמצים פרסומיים באירועי קד"מ לצעירים, והשבוע יורה קוקה-קולה את יריית הפתיחה של האירוע הנוכחי תחת הסלוגן: "כל שבוע כל הקיץ".

הרעיון של הקמפיין הנוכחי הוא לתת לבני-הנוער לקבוע ולאפיין את אירועי הקיץ של ענקית המשקאות התוססים. הקמפיין האינטרנטי מתבצע בפייסבוק ומגובה בשלל קישורים ממומנים שקנתה החברה בגוגל.

יוני מסתמן כחודש חזק בפרסום של מזגני טורנדו באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי. סדרת הסרטונים המשעשעים שהפיק משרד הפרסום עבור טורנדו מגיעה לצרפת. לאחר שבדקו עד כמה המזגן חסכוני בטהרן וטכנולוגי בגרמניה, עובר צוות טורנדו לפריז, לבדוק את השילוב של העיצוב והטכנולוגיה.

מבדיקה בקישורים הממומנים בגוגל אותם מנטרים ביפעת בקרת פרסום, עולה כי אתר השוואות המחירים KAMA ואתר P1000 הם אלה המפרסמים מבצעי מכירה של טורנדו בגוגל ומקבלים רוח גבית מפרסום הטלוויזיה המאסיבי של החברה.

פיאט סוגרת את החמישייה של המותגים המושקעים השבוע ועולה באמצעות דרורי-שלומי לקמפיין הראשון המשמעותי שלה מתחילת השנה, תחת הסלוגן: "ITALIAN STYLE".

יש לציין כי קמפיין הטלוויזיה עורר בגוגל שלל קמפיינים בקישורים הממומנים החל מאתר יד 2 המציע את דגמי פיאט החדשים, דרך אלדן המציעה מבצעי פיאט בסניפיה ועד פיאט עצמה המקדמת קמפיין גוגל רחב.

המותגים המושקעים

1. הוט - 2,289,239 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. קוקה-קולה - 1,550,561 שקל - באמצעות קבוצת דחף

3. סופר-פארם - 1,507,328 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

4. מזגני טורנדו - 1,205,686 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

5. פיאט - 1,185,321 שקל - באמצעות דרורי-שלומי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 10-16/6/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.