מצנע נגד עמיר פרץ: "בא מארץ אחרת ומביא איתו חמולות"

"מעריב": השד העדתי שוב מרים ראש במפלגת העבודה - עמרם מצנע במתקפה על יריבו להתמודדות עמיר פרץ ■ "להרצוג וליחימוביץ יש ערך מוסף ענק - הם לא עמיר פרץ"

השד העדתי שוב מרים ראש במפלגת העבודה. עמרם מצנע, המתמודד על ראשות מפלגת העבודה, יצא במתקפה על יריבו להתמודדות עמיר פרץ.

כפי שמפרסם הבוקר (ה') עיתון "מעריב", מצנע אמר ביום שלישי השבוע מול ותיקי מפלגת העבודה בגבעתיים, כי "עמיר פרץ בא מארץ אחרת, ומביא אנשים שבכלל לא שייכים למפלגת העבודה - הוא מביא את החמולות ובונה לו מחנה, כך שאם יפסיד בפריימריז הוא עדיין יוכל לכפות עצמו על המנצח".

מצנע ביקש לעשות אבחנה בין עמיר פרץ לבין שאר המתמודדים על ראשות המפלגה: ליצחק (בוז'י) הרצוג ולשלי יחימוביץ ערך מוסף ענק, ניתן לבנות איתם צוות עבודה - הם לא עמיר פרץ שבא מארץ אחרת", אמר מצנע.

בימים האחרונים הסתיים המפקד למפלגת העבודה. גם בנושא זה מצנע מטיל דופי בפועלו של עמיר פרץ, ורומז כי האחרון מעורב אפילו בתשלום למתפקדים. "אנשים מקבלים משכורת חודשית גבוהה כדי לפקוד אנשים בכל מחיר - אני שומע על אנשים שמקבלים הרבה כסף כדי להתפקד. אנשים נלחמים על חייהם וזה מה שקורה", אמר מצנע.

פרץ נמצא בימים אלה בארה"ב כדי לגייס תרומות לקמפיין הבחירות למפלגה ולא הגיב לדברים. מצנע, מצידו, אמר אמש כי "אני לא יודע מה היתה כוונתי באמירה הזו על פרץ - אני לא מדבר סרה באנשים. יכול להיות שהתכוונתי לומר שהוא בא מתרבות אחרת".