מנכ"לית חברת היל-עור: "מורי ארקין פעל לפיטוריי"

ד"ר תמי טננבוים מבקשת צו נגד פיטוריה או פיצוי של 2 מיליון שקל ■ בבקשה קודמת שאלו עורכי הדין של בעלי המניות את ד"ר טננבוים האם חששה שמנסים להרעיל אותה, וטננבוים הכחישה

מנכ"לית חברת ריפוי הפצעים היל-עור, ד"ר תמי טננבוים, טוענת כי פוטרה בחוסר תום-לב על-ידי בעלי המניות בחברה, ובראשן חברת ארקין הולדינגס. טננבוים הגישה תביעה לבית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב, שבה היא מצהירה כי פיטוריה נעשו בשל ניגוד אינטרסים של המשקיע העיקרי בחברה, מורי ארקין, שמשקיע גם בחברות אחרות בתחום ריפוי הפצע.

לדבריה, ארקין מעוניין לרוקן את היל-עור מנכסיה כדי לחזק את שתי החברות האחרות שלו, וטננבוים מבקשת צו מניעה נגד פיטוריה או פיצוי כספי של 2 מיליון שקל.

היל-עור ובעלי מניותיה טרם הגישו תגובה לבקשה, אך ניתן ללמוד על טיעוני החברה ממענה שנתנו לבקשת צו מניעה של טננבוים נגד פיטוריה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי לפני התביעה הנוכחית, אך נדחתה.

בדיון בבקשה הקודמת הציגו עורכי הדין של בעלי המניות שאלות לגבי התנהלותה של טננבוים בחברה. לטענתם, טננבוים בדקה את התה והקפה במשרד מחשש שמנסים להרעיל אותה, נמנעה מנסיעה במכונית מחשש כי שהיא נתונה למעקב, טענה כי היא חוששת לחייה וכן ביקשה לצפות במצלמות האבטחה של המשרד ולבחון את מכשירי הסלולר של העובדים והדירקטורים.

טננבוים הכחישה את הדברים. בדיון היא אמרה כי לא הגיעה למשרד במכונית משום שזו הייתה אצל ילדיה, וכי מעולם לא טענה שהיא נמצאת במעקב או שמנסים להרעיל אותה. לדבריה, בדיקת המצלמות הייתה הליך שגרתי של אבטחת מידע בארגון.

טננבוים טענה עוד כי לא ידעה על חוסר שביעות-רצון ממנה או כוונה לפטרה אלא 3 ימים לפני שקיבלה את ההודעה.

את טננבוים מייצגים עורכי הדין נרדה בן-צבי ואורי קסיר; את החברה ובעלי המניות מייצגים עורכי הדין חגי ורד וניר גל.

יועציה של טננבוים מסרו כי "פרקליטיה של חברת היל-עור מנצלים את החוק המאפשר להם להטיח האשמות שווא מופרכות ושקריות בד"ר טננבוים בלי להיתבע בלשון הרע, כדי להמציא מציאות דמיונית הלקוחה מסיפורים כמו 'הארי פוטר'. ד"ר טננבוים הכחישה באופן מוחלט את כל טענות-הסרק שהועלו נגדה. אנו מדגישים כי אמנם הבקשה לצו מניעה נדחתה בשלב הזה, וערעור על ההחלטה יוגש בימים הקרובים, אבל ד"ר טננבוים משוכנעת כי תביעתה תתקבל במלואה".

לדברי ד"ר פיני אורבך, חבר דירקטוריון בהיל עור מטעם ארקין הולדינגס: "תמי טננבוים פוטרה מניהול היל עור בהחלטה פה-אחד על-ידי כל בעלי המניות בעקבות אי-אמון ואי-שביעות-רצון מתפקודה כמנכ"ל מצד הדירקטוריון והעובדים, וזהו השיקול היחידי".