יחימוביץ' לכץ: "הקפא הרפורמה בתחבורה; תיצור מהומה"

יחימוביץ': מהלך הרפורמה מתנהל ב"אנדרלמוסיה מוחלטת, המעלה חשש לפגיעה קשה בציבור הנוסעים"

ח"כ שלי יחימוביץ' קוראת לשר התחבורה ישראל כץ להקפיא את הרפורמה המתוכננת בשירותי התחבורה הציבורית, האמורה לצאת לפועל מחרתיים (ו'). במכתב ששיגרה אתמול לכץ כותבת יחימוביץ' כי מהלך הרפורמה מתנהל ב"אנדרלמוסיה מוחלטת, המעלה חשש לפגיעה קשה בציבור הנוסעים".

מהומה בכנס על הרפורמה בתחבורה

במכתב מסרה יחימוביץ' כי אף שתכנית הרפורמה הוכנה לפני שנים רבות, הציבור נחשף אליה פחות מחודש לפני תחילת יישומה - באמצעות אתר אינטרנט שאינו נגיש לחלקים משמעותיים מאוכלוסיית משתמשי האוטובוס. כמו כן, היא מציינת כי 3 ימים לפני הרפורמה הם טרם הופצו לציבור וממילא הם כתובים עברית בלבד, אף שחלק משמעותי מן הנוסעים הוא מבוגרים ועולים חדשים.

כך תיצור מהפכת התחבורה בגוש דן מהומה רבתי

"התחבורה הציבורית היא שירות חיוני בו תלויים מאות אלפי אזרחים, ובפרט אלו אשר אין להם כל חלופה אחרת ואין ידם משגת לרכוש רכב פרטי: עולים חדשים, אנשים מבוגרים, חיילים, סטודנטים, בעלי מוגבלויות, וציבור רחב המשתייך לעשירונים הנמוכים והבינוניים... ההתנהלות בכל הקשור בניהול הרפורמה המתוכננת היא לקויה ופוגעת בציבור... בעוד המשרד עוסק בשרטוט כבישים מהירים ומחלפים לאורכה ולרוחבה של הארץ - מאות אלפי הנוסעים בקווי האוטובוס ממתינים מדי יום בשמש הקופחת בציפייה אין קץ לבוא האוטובוס", כתבה יחימוביץ'.