סוף עגום: מייספייס נמכרה ב-35 מיליון דולר

תאגיד התקשורת ניוז קורפ שבשליטת איל ההון האוסטרלי רופרט מרדוק, מכר את הרשת החברתית מייספייס בתמורה ל-35 מיליון דולר.

סכום זה זניח ביחס למחיר שבו קנה התאגיד את חברת האינטרנט ב-2005, 580 מיליון דולר. המחיר הנמוך בולט אף יותר לנוכח המחירים מרקיעי השחקים של חברות אינטרנט צעירות בעת האחרונה.

את מייספייס רכשו במשותף חברת הפרסום Specific Media וזמר הפופ והשחקן ג'סטין טימברלייק.

הזמר כיכב אשתקד בסרט "הרשת החברתית", המגולל את סיפור הקמתה של פייסבוק.

טימברלייק גילם בסרט את תפקידו של יזם האינטרנט שון פרקר, יוצר תוכנת שיתוף הקבצים החלוצית נאפסטר ואחד המשקיעים הראשונים בחברה שנהפכה לרשת החברתית הגדולה בעולם וגרמה להיעלמותה של מייספייס.

בהודעת Specific Media נכתב כי טימברלייק ישחק תפקיד מרכזי בגיבוש אסטרטגיה חדשה בעבור מייספייס. בעבר היה מייספייס אחד האתרים הפופולריים ברשת. לרוע מזלו של מרדוק, תור הזהב של הרשת הסתיים במהרה, כאשר הזינוק המטאורי של פייסבוק במדד הפופולריות של הגולשים הותיר אותה ואת מנהליה מאחור.