להתקלח בישיבה

בלוג חדש מרכז את הדירות הכי הזויות שמוצעות להשכרה בתל-אביב

הייתם גרים בדירה שבה המיטה מוצבת ברווח שבין ארונות המטבח לתקרה? ומה עם דירה שיש בה הכול חוץ ממקלחת? נשמע הזוי, אבל לא במציאות התל-אביבית, שבה בעלי הבתים מרשים לעצמם להציע דירה "עם תקרה נמוכה מאוד במקלחת, שמאפשרת להתקלח רק בישיבה".

הבלוג "בעל הבית השתגע" מציג מודעות ותמונות של דירות כאלה, כפי שהתפרסמו באתרי האינטרנט השונים. כותב הבלוג, המסתתר תחת הכינוי "חס מלהשכיר", מציע פרשנות משעשעת למודעות, אבל כשמתקשרים לאנשי הקשר שמופיעים בהן מגלים שהמציאות חזקה יותר מכל דמיון.

כך, למשל, בעל בית שמציע הנחה בשכר דירה תמורת שירותי קלדנות הסביר לנו ש"השותפה השנייה היא אחות סיעודית חולת ניקיון. איתה אני מתקזז על דברים אחרים. היא מצחצחת את הבית, כך שיש לך בעצם גם משרתת. אפילו מצעים היא תחליף לך אם תבקשי".

ואילו דייר שגר בחדרון שבו מיטת הגלריה ממוקמת עם שלשלאות ממש מעל שולחן המחשב מרגיע אותי, "את המיטה אני משאיר לך, ואל תדאגי, לא נפלתי משם אף פעם".

חסכתי לעצמי את הטלפון לבחור שמחפש שותפה בת 26 ומעלה שתחלוק איתו את חדר השינה הבודד שבדירה, ומציין בנימוס שיש לו גם לברדור, אם זה מהווה בעיה. ולמי שמעוניין בחנות בחצר בשטח 11 מטרים רבועים, שעברה הסבה למגורים וכוללת כיום מטבחון, שירותים וכמובן מיטה וארון - זה כבר לא אקטואלי. נסו את הדירה עם המקלחת במרפסת.