קבוצת חנן מור זכתה במכרז לבניית 94 יח"ד בצור יצחק

קבוצת חנן מור תשלם למינהל עבור הקרקע כ-40 מיליון שקל כולל פיתוח ולא כולל מע"מ ■ המנכ"ל חנן מור: "הפרויקט בצור יצחק יהיה מיועד לזוגות צעירים ולמשפרי דיור"

קבוצת חנן מור זכתה במכרז של מינהל מקרקעי ישראל לבניית 94 יחידות דיור בצור יצחק. חברות נוספות שזכו גם הן במכרזים ביישוב הם מי-טל הנדסה ושירותים וחברת י.זילברמינץ ובנו, הראשונה תוכל לבנות 22 יחידות דיור והשנייה 96 יחידות דיור.

קבוצת חנן מור תשלם למינהל עבור הקרקע כ-40 מיליון שקל כולל פיתוח ולא כולל מע"מ. המחיר מגלם שווי קרקע של כ-426 אלף שקל ליחידת דיור כולל פיתוח. מהחברה נמסר כי בכוונתה לבות במקום פרויקט שיכלול 3 בנייני מגורים בעלות מוערכת של כ-119 מיליון שקל.

מנכ"ל קבוצת חנן מור, אבי מאור אמר היום כי: "בכוונת החברה להגדיל את מספר הדירות שייבנו ל-111 באמצעות שימוש בחוק שבס. עוד מספר מאור כי בכוונת החברה לבנות את הפרויקט תוך 30 חודשים וכך לזכות בהנחה של כ-15% ממחיר הקרקע כפי שנכתב בתנאי המכרז". עוד הוסיף מאור ואמר כי: "הזכייה מצטרפת לפעילות הענפה של החברה אשר פועלת באזורים שונים ברחבי הארץ. הפרויקט בצור יצחק יהיה מיועד לזוגות צעירים ולמשפרי דיור ויאפשר להם לרכוש דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן וגג במחירים סבירים למרכז הארץ. אזור צור יצחק נמצא באחרונה בתנופת פיתוח, הן בשכונות המגורים החדשות והן בתשתיות הפיתוח והכבישים לרבות הסמיכות לכביש 6. הפרויקט יבנה על פי עקרונות תפיסת הבנייה הסביבתית שהחברה אימצה".

בשני מכרזים נוספים שפורסמו ביישוב זכו החברות מי-טל הנדסה ושירותים וחברת י.זילברמינץ ובנו, לשתייהן אגב פרויקטים אחרים ביישוב. מי-טל הנדסה זכתה במגרש המאפשר בנייה של 22 יחידות דיור ותשלם עבורו 7.45 מיליון שקל כולל פיתוח ולא כולל מע"מ. מחיר זה משקף שווי קרקע ליחידת דיור של כ-338 כולל פיתוח. חברת י.זילברמינץ ובנו זכתה במגרש המאפשר בנייה של 96 יחידות דיור ותשלם למינהל 22.7 מיליון שקל כולל פיתוח ולא כולל מע"מ. מחיר זה משקף שווי קרקע של כ-236 אלף שקל ליחידת דיור.

במסגרת המכרזים המדוברים פורסם גם מגרש נוסף לבניית 52 יחידות דיור ביישוב אולם לא נקבע בו כל זוכה. הסיבה - ההצעה הגבוהה ביותר למגרש הייתה של אחת החברות שזכו בגרש אחר ולכן הוא ישווק במועד מאוחר יותר.