מחוץ למגרש עסקים כרגיל: סוכמה מכירת פילדלפיה 76'

עוד העברת בעלות ב-NBA, הפעם זו הקבוצה מפנסילבניה שעוברת לידיו של המיליארדר הניו-יורקי ג'ושוע האריס עבור 280 מיליון ד'; זו קבוצת ה-NBA השישית שנמכרת תוך שנתיים

לא בטוח שעונת ה-NBA הקרובה תשוחק, בעקבות השביתה אליה נכנסה הליגה, אבל מחוץ למגרש העסקים כרגיל. הפעם הגיעה תורה של קבוצת פילדלפיה 76' לעבור ידיים, אחרי שסוכמה מכירתה לאיש העסקים הניו-יורקי ג'ושוע האריס. האריס ירכוש 90% מהבעלות בקבוצה עבור סכום של 280 מיליון דולר, ויסיים 15 שנות שליטה של חברת Comcast-Spectacor בפרנצ'ייז. ה-NBA צפויה לאשר את עסקת המכירה בתוך מספר שבועות. הסכם המכירה לא כולל את האולם הביתי "וולס פארגו סנטר" שישאר בידי Comcast. גם קבוצת ה-NHL פילדלפיה פליירס תישאר בידי החברה ולא נכללת בהסכם.

המכירה הנוכחית של הפיסטונס ממשיכה את גל העברות הבעלות ב-NBA במסגרתו נמכרו 6 קבוצות בשנתיים האחרונות, ביניהן דטרויט פיסטונס, וושינגטון וויזארדס, שארלוט בובקאטס, גולדן סטייט ווריירס וניו ג'רזי נטס. הקבוצה האחרונה שעברה ידיים היתה דטרויט פיסטונס, שנמכרה לפני שלושה חודשים לטום גורס.

הסיקסרס מתקשים בחמש השנים האחרונות מבחינה כלכלית, וסיימו ארבע מחמש העונות האחרונות בהפסד תפעולי. לפי "פורבס", במהלך חמש השנים האחרונות איבדו הסיקסרס 14% מהשווי המוערך של הפרנצ'ייז.