בבילון: שיא גינס בהורדות; נכנסה ל-100 האתרים המובילים

נוסף לשיא הגינס, שני הישגים נוספים לחברת התרגום בבילון: הגיעה ל-100 מיליון משתמשים במוצרי החברה, ונכנסה לרשימה היוקרתית של האתרים המובילים לפי מדד חברת Alexa

חברת התרגום בבילון הודיעה היום כי שברה את שיא גינס במספר ההורדות הגדול ביותר של פתרונות שפה. שופט רשמי מטעם גינס הגיע לישראל למעמד ההכתרה והציג את השיא כמדד לפופולריות הרבה של שירותי השפה של החברה.

"מדובר בהישג משמעותי עבור בבילון שהולכת בדרכיהן של חברות אינטרנט אחרות כמו פיירפוקס ופייסבוק, שזכו לאחרונה לשיאים על מספר ההורדות הגדול ביותר ב-24 שעות (פיירפוקס 3) ומספר הלייקים הרב ביותר לעמוד (פייסבוק)", אמר השופט רוב מולוי.

עוד ציין כי אופיים של שיאי גינס משתנה בשנים האחרונות לתחום הטכנולוגי: "אחרי שיאי גינס לאדם הגבוה בעולם, שיאי האינטרנט הפכו להיות פופולריים במיוחד. בגינס צופים ששיאים דיגיטליים רבים חדשים ימשיכו להיקבע".

לדברי אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, "אנחנו גאים לקבל את ההכרה של חברת גינס בשיא עולם בתחומנו". כרמלי ציין עוד כי בבילון רשמה שני הישגים נוספים עם הגיעה ל-100 מיליון משתמשים במוצרי החברה וכן כניסתה לרשימת 100 האתרים המובילים לפי מדד חברת Alexa.