לוח השידורים בערוץ 24 עולה במיליון ד' השקעה

האולפן השקוף, המזוהה עם הערוץ, יבוטל ■ לראשונה יעשה שימוש בהיתר לשידור תכני לייף סטייל

בערוץ 24 נערכים ללוח שידורי הקיץ בהשקעה של כמיליון דולר - כך נודע ל"גלובס". גם הלוח החדש, "24 חי בקיץ", צפוי להיות מבוסס בעיקר על תוכניות אולפן חיות שישודרו מדי יום החל מהשעה 14:00 בצהריים. הפעם, לראשונה מאז חודש הערוץ תחת כניסתה של קשת להובלתו, ללא האולפן השקוף. מדובר בשימוש בזכות הניתנת לערוץ בתוקף רישיונו - "תוכניות מעורבות" של מלל ומוזיקה. הלוח יעשה שימוש ראשוני בהיתר לשדר 5% לייף סטייל, בעיקר ברצועת הלילה החדשה בהגשתם של רן שריג ודנה ספקטור.

כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", כבר בשבוע הבא תעלה בערוץ, בראשות העורכת נירית וייס, רצועת 24 מיקס המשלבת לראשונה מוזיקה לועזית.

בעונה הקרובה לא תשולב תוכנית אולפן מרכזית בדומה לזו שהייתה בחודשים האחרונים - תחילה עם "אייל גולן קורא לך" ובהמשך עם "היכל התהילה" שהגיעה לסיומה אתמול (א').

תוכנית הגמר של "היכל התהילה" ששודרה אמש בין השעות 19:00-23:15 השיגה נתון ממוצע של 4%. למהלך הגמר נחשפו אמש קרוב ל-500 אלף צופים עם פיק של 6.3%. מדובר בנתון גבוה יחסית לזה של הערוץ ועדיין נמוך מזה שהביא גמר "אייל גולן קורא לך", שהביא לשיא צפייה של כל הזמנים בערוץ ולנתון של 7.4% צפייה.

הלוח החדש יורכב מארבע רצועות: בראשן עונה חדשה של "גל ומרגול" בהגשתם של מרגלית צנעני וגל אוחובסקי. "נשים גדולות", תוכנית פאנל נשית פמיניסטית שאמורה לייצר שיח אלטרנטיבי בהובלתן של נרי ליבנה, הילה אלפרט ואודיאה קורן, שתארח אמנים להופעות אקוסטיות ותעסוק בלייף סטייל. "כתר המזרח", היא תוכנית מוזיקה מזרחית חדשה בהנחיית ירון אילן ויוצאת "האח הגדול" נופר מור שתכהן כ"כתבת השטח" באולפן. התוכנית תכלול אירוח והופעות של מיטב הזמרים בז'אנר הים התיכוני.

"המטרה הברורה היא לשקף את המיינסטרים הישראלי בטעמו במוזיקה", אומרת וייס, "אני מרגישה שהבום הגדול של המוזיקה המזרחית הסתיים והוא עובר למיינסטרים. הוא כבר לא טרנד וכך זה ישוקף בלוח החדש".