סמסונג גלקסי Gio - אנדרואיד חביב במחיר יקר

המכשיר האחרון שהצטרף למשפחת הגלקסי הוא מכשיר חביב שמתאים כאנדרואיד ברמת מחיר בסיסית ולא במחיר שסלקום מוכרת אותו ■ נראה שהלקוחות יצטרכו לקנות אותו בחנויות הפרטיות או לחפש מבצע טוב

סמסונג לקחה את סדרת הגלקסי המצליחה שלה ומתחה אותה לכיוונים של מכשירים נוספים מדרגות מוצר שונות. דגם Gio, ששמו הסידורי הוא S5660, הוא האחרון שהצטרף למשפחה הזו בארץ. מדובר במכשיר ברמה יחסית בסיסית בעולם הסמארטפונים שאמור היה להציע רמת מחיר בינונית עם מגוון גדול של יכולות, אבל במקום זה נמכר במחיר קצת מופרז בסלקום.

מסך: רק 3.2 אינץ' - יחסית קטן לעומת הדגמים האחרים בסדרה כמו אייס או גלקסי S. איכות התצוגה יחסית טובה ומקבילה לזו של האייס. הבעיה במסך הוא לאו דווקא באיכות שלו, אלא בגודל שלו, שהופך לבעייתי מאוד בעת הקלדה על המקלדת הווירטואלית על הצג. הדבר ממשיך להיות בעייתי גם שעוברים מהמקלדת ממצב אנכי לאופקי וטעויות הקלדה הופכות לדבר שבשגרה.

ממשק: מערכת ההפעלה כאן היא אנדרואיד מבית גוגל בגרסה 2.2.1, כאשר המעבד שמריץ אותה נע במהירות של 800 מגה הרץ. סמסונג הלבישה על האנדרואיד את הממשק שלה - Touch Wiz 3.0, שעושה את החיים מאוד קלים כאשר משתמשים באנדרואיד עם ווידג'טים (מיני יישומים) לסגירת אפליקציות ושימושים שונים נוספים.

מצלמה: 3.2 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי. מי שחשובה לו יכולת הצילום כנראה לא יבחר ב-Gio, למרות שאיכות התמונה סבירה מאוד עם תוצאות צילום לא מאכזבות ביחס לקטגוריה. למצלמה אין כפתור צילום ייעודי או פלאש. הצילום בווידיאו היה באיכות נמוכה מאוד.

יכולות נוספות: כוללות התקן GPS פנימי לניווט, תקשורת WiFi, בלוטות', זיכרון פנימי של 150 מגה, כולל אפשרות הרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס עד 16 ג'יגה. המכשיר מגיע עם כרטיס של 8 ג'יגה. דפדפן האינטרנט של המכשיר נוח לשימוש, אבל לא תומך בפלאש.

סוללה: חלשה מעט, נגמרת מהר מדי במשך היום.

בשורה התחתונה: מכשיר חביב שמתאים כמכשיר אנדרואיד ברמת מחיר בסיסית ולא במחיר שסלקום מוכרת אותו. נראה שהלקוחות יצטרכו לקנות אותו בחנויות הפרטיות או לחפש מבצע טוב.

מחיר: 2,100 שקל (58 שקל ב-36 תשלומים) באתר האינטרנט של סלקום.

ציון: 8.