מגישים חדשים ל"ערב חדש": עידן קוולר, אראל סגל ושרה ב"ק

השלושה זכו במכרז שערכה הטלוויזיה החינוכית והם יגישו את תוכנית האקטואליה היומית, לצד המגיש הוותיק של התוכנית, העיתונאי דן מרגלית שזכה במכרז בתחילת השנה

מגישים חדשים ל"ערב חדש". עידן קוולר, אראל סגל ושרה ב"ק, זכו במכרז שערכה הטלוויזיה החינוכית שהסתיים הבוקר והם יגישו לצד העיתונאי דן מרגלית את תוכנית האקטואליה היומית. שלושה זכו במכרז אליו ניגשו בשלב הראשון 16 מתמודדים.

בשבועות האחרונים התקיים מכרז לבחירת מנחים ל"ערב חדש". במסגרת המכרז הגישו המועמדים את הצעותיהם באמצעות שתי מעטפות כאשר אחת הכילה את החומרים אודות ניסיונם המקצועי והשנייה את הצעתם הכספית. ההצעות נבחנו על ידי ועדה מקצועית שמינתה הטלוויזיה החינוכית שראיינה כל אחד מהם באופן אישי, וערכה להם אודישן לתפקיד.

למכרז ניגשו 16 מועמדים מהם 12 מועמדים עמדו בתנאי הסף, רואיינו ועברו את שלב האודישנים. בתום התהליך נקבע כי 6 מועמדים עמדו בציון המינימאלי הנדרש למעבר לשלב הבא. כאמור, הבוקר נבחרו עידן קוולר, כתב ומגיש בגל"צ; אראל סגל בעל טור ב"מעריב" ומגיש ברדיו 103FM; ושרה ב"ק כתבת החינוך של חדשות ערוץ 2 בעבר ונמנית על צוות מגישי תוכנית התחקירים "360". השלושה יצטרפו למגיש הוותיק של התוכנית, דן מרגלית, שזכה במכרז שערכה הטלוויזיה החינוכית בתחילת השנה.

תוכנית האקטואליה הותיקה "ערב חדש", שהחלה את שידוריה במלחמת לבנון הראשונה ב-1982, משודרת מדי יום בערוץ הבית חינוכית 23 וברצועת החינוכית בערוץ 1 בשעה 17:00.

במהלך השנים הגישו את התכנית עיתונאים מהשורה הראשונה, ובהם: רפי רשף, אילנה דיין, דן שילון, אמנון לוי, אבי בטלהיים, גדעון רייכר, דליה נוימן, שלי יחימוביץ' וגאולה אבן.
דלית שטאובר, מנהלת הטלוויזיה החינוכית: "ערב חדש היא תוכנית אקטואליה חלוצה בתחומה ששומרת על סגנונה הייחודי גם היום. אני מאמינה שצוות המנחים במתכונת החדשה יצליח לקרב את "ערב חדש" לקהלים נוספים וחדשים".