מוטורולה משיקה 2 סמארטפונים וטאבלט חדש בפרטנר

דגם ה-Atrix יימכר בפרטנר החל מאמצע אוגוסט ב-3,560 שקל ■ המיילסטון 2 יתחיל להימכר בפרטנר בימים הקרובים בעלות של 2,480 שקל

צרכני הסלולר המקומיים נהנים מגל השקות של סמארטפונים חדשים שהחלו לצאת בתקופה האחרונה. חברת מוטורולה מוביליטי ישראל מצטרפת לסמסונג ולסוני אריקסון שהחלו למכור מכשירים חדשים בשבועות האחרונים בישראל. מוטורולה תשיק בשבועות הקרובים בפרטנר 2 סמארטפונים וגם טאבלט חדש.

דגם ה-Atrix מציג מפרט מוצלח, אבל לא כזה שעומד ראש בראש מול הגלקסי אס 2 של סמסונג. יש לו מסך מגע בגודל 4 אינץ', מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ ומצלמה עם חיישן של 5 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה שלו היא אנדרואיד, אבל בגרסה 2.2.2, ולא 2.3.3 החדשה יותר הקיימת כבר בשני דגמי הגלקסי אס.

מצד שני, האטריקס מציג משהו שאין היום לאף סמארטפון אחר, אביזר בשם LapDock המתחבר אליו והופך אותו למעיין נטבוק עם מסך גדול, רק שהמוח של המחשב הזה, הוא הטלפון הסלולרי. דגם האטריקס יודע להתחבר לתחנת העגינה הזו ובזמן קצר, לאפשר למשתמש להמשיך לעבוד על הקבצים שלו על-גבי מסך של מחשב עם ממשק מתאים.

האטריקס יימכר בפרטנר החל מאמצע אוגוסט ב-3,560 שקל (או 100 שקל ב-36 תשלומים), כאשר הערכה הזו תכלול גם תושבת נוחה לחיבור המכשיר למסך הטלוויזיה. ה-LapDock יגיע בערכה דומה, הכוללת את האטריקס, אבל במחיר של 5,000 שקל (או 140 שקל ב-36 תשלומים).

בשוק הפתוח, מחירו של ה-LapDock עומד על אזור ה-3,000 שקל, כאשר מחירו של האטריקס עומד על כ-2,500 שקל. במקרה הזה, מי שרוצה לקנות את הערכה השלמה של שני המוצרים, יקבל דיל טוב יותר בפרטנר.

מוטורולה תשיק בישראל גם את המיילסטון 2 שיצא בעולם כבר בסוף השנה שעברה, והוא פונה לקהל המשתמשים שמחפש סמארטפון המבוסס על אנדרואיד בגרסה 2.2. הוא מגיע עם מסך מגע בגודל 3.7 אינץ', אבל הוא מחביא בחלק האחורי שלו מקלדת נשלפת מלאה, המאפשרת להקליד בנוחות טקסט על כפתורים פיזיים.

למכשיר יש מעבד במהירות 1 ג'יגה לעומת 600 מגה הרץ בדגם הקודם, המצלמה מגיעה גם כן עם חיישן של 5 מגה פיקסל עם פלאש כפול, אולם צילום הווידיאו שודרג לאיכות HD של 720p. מלבד זה המכשיר מגיע עם זיכרון פנימי של 8 ג'יגה והתקן GPS.

המיילסטון 2 יתחיל להימכר בפרטנר בימים הקרובים בעלות של 2,480 שקל (או ב-70 שקל ב-36 תשלומים). מחירו של דגם זה בשוק הפתוח עומד על מעל 2,000 שקל.

ה-Xoom (מבטאים זום) הוא הטאבלט הראשון שמוטורולה כבר הספיקה להוציא לשוק העולמי ועכשיו הוא מתוכנן להגיע לפרטנר במהלך השבוע הבא. הטאבלט הזה כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 3.1 מסך בגודל 10.1 אינץ', מצלמה עם חיישן של 5 מגה פיקסל, צילום וידיאו ב-HD ותחנת עגינה המאפשרת לצפות בתוכן שבטאבלט על-גבי הטלוויזיה. דפדפן האינטרנט כולל כאן תמיכה באדובי פלאש ויש כאן גם מצלמה קדמית עם חיישן 2 מגה פיקסל לביצוע שיחות וידיאו באמצעות תוכנת המסרים המיידים גוגל טוק.