18 שנות מאסר לרוצח ענת פלינר; פרקליטו: "הוא נלחץ"

הנאשם ת', שהיה בעת הרצח בן 15, הגיע לביתה של פלינר במטרה לשדוד אותה, דקר אותה פעמיים בבטנה ונמלט מהמקום ■ הפרקליטות ביקשה להטיל עליו מאסר עולם

בית המשפט המחוזי בתל-אביב גזר היום (ג') 18 שנות מאסר בפועל על ת' בן ה-21, שהורשע ברצח עו"ד ענת פלינר לפני כ-5 שנים. הפרקליטות, מצידה, ביקשה להטיל עליו מאסר עולם.

הנאשם, שהיה אז בן 15, הגיע לביתה של פלינר ברמת-השרון במטרה לשדוד אותה, דקר אותה פעמיים בבטנה באמצעות סכין שלקח מאביו ונמלט מהמקום.

בערב הרצח גמלה בליבו של הרוצח, כך לפי כתב האישום, החלטה לבצע שוד באחד מהבתים שבעיר מגוריו, כדי להשיג כסף. לצורך זה נטל זוג כפפות שחורות וכן נדן וסכין קומנדו מארון הבגדים של הוריו, השייכים לאביו. מיד לאחר מכן יצא את ביתו, ובהגיעו לפתח ביתה של פלינר, נכנס לחצר ודפק על דלת הכניסה.

באותו הזמן שהו בבית מלבד פלינר גם ילדיה הקטינים. למשמע הדפיקות בדלת שאלה פלינר לזהות האדם שמעבר לה, והקטין השיב כי הוא "שכן". פלינר פתחה את דלת הכניסה, והקטין פנה אליה ודרש ממנה את הכסף שברשותה. מיד לאחר מכן שלף הקטין את הסכין ודקר אותה שתי דקירות בבטנה. לאחר מכן השליך את הנדן לרצפה ונמלט מהמקום. כתוצאה מהדקירות נגרם לפלינר דימום פנימי אשר גרם למותה.

מלבד 18 שנות המאסר נגזרו על הרוצח 3 שנות מאסר על תנאי ופיצוי בסכום של 200 אלף שקל לשני ילדיה של פלינר.

בראיון לרשת ב' אמר היום עו"ד משה מרוז, פרקליטו של הנאשם: "הוא היה קטין בעת האירוע. זה קרה בלי דעת וללא מחשבה, ברגע אחד. הוא נלחץ, והלחץ גרם לו לעשות מה שעשה".