נתניהו מסרב למו"מ עם המוחים: "דברו עם שטייניץ"

נתניהו במסר למארגני המחאה: "מוזמנים להידבר עם שר האוצר" ■ מפגיני האוהלים הודו היום כי "נעשתה טעות בדרישה להכניס מצלמות להידברות עם ראש הממשלה"

בעקבות הגיבוי שמקבל ראש הממשלה, נתניהו, אמר ראש הממשלה בשיחות סגורות כי הוא חוזר בו מהצעתו לנהל משא-ומתן עם ראשי המחאה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יוצא הערב (ב') במסר למארגני המחאה על כך שאינו מוכן להיפגש איתם ולהידבר איתם באופן ישיר "הם מוזמנים להידבר עם שר האוצר".

נזכיר כי בסיעת הליכוד אמר נתניהו היום כי "הטענות שעולות מן השטח מוצדקות, ולכן אנו חייבים לטפל בזה אך בלי לפגוע במגזר העסקי", הוסיף ראש הממשלה. "נפעל בשני מישורים, האחד פתיחת קרטלים ומונופולים ממשלתיים ופרטיים, והשני - שינוי בהרכב המיסים. טוב שזה קורה עכשיו, צריך ללכת על הדברים העיקריים שיוצרים את יוקר המחייה ובהם לטפל".

מפגיני האוהלים הודו היום כי "נעשתה טעות בדרישה להכניס מצלמות להידברות עם ראש הממשלה". המפגינים, נזכיר, דרשו לתעד את כל המשא-ומתן בינהם לבין ראש הממשלה, מטעמים של שקיפות מוחלטת לטענתם.

מנהיגי המאבק ספגו ביקורת בנוגע לדרישה שלהם להציב מצלמות בדיונים עם ראש הממשלה נתניהו, על כך שמדובר באפשרות של השפלה וכי זה לא יתקבל על הדעת, ונראה כי הם הבינו שמדובר במהלך טקטי לא נכון שלהם מול הממשלה. יצוין, כי התאחדות הסטודנטים לא היתה שותפה לעמדה של מפגיני האוהלים באשר לדרישה להציב מצלמות בדיונים.