עובדי מס הכנסה: צעדים ארגוניים כדי לזרז מינוי לראש רשות המסים

השבוע פורסם כי שטייניץ האריך את כהונתו של מנהל רשות המסים היוצא, יהודה נסרדישי, ב-3 חודשים ■ יו"ר ועד עובדי מס הכנסה: "המערכת לא יכולה להיות במצב של אי-ודאות"

"אני מרגיש שההנהגה הנוכחית לא מוכנה ללכת איתנו יד ביד בנוגע למועד מינוי מנהל לרשות המסים. המערכת לא יכולה להיות במצב של אי-ודאות. בתחילת השבוע נשקול נקיטת צעדים ארגוניים כדי לזרז את העניין", כך אמר היום (ג') ל"גלובס" יו"ר ועד עובדי מס הכנסה, ודים אבשטיין.

השבוע פורסם כי שר האוצר יובל שטייניץ החליט להאריך בפעם השלישית את כהונתו של מנהל רשות המסים היוצא, יהודה נסרדישי, ב-3 חודשים, על מנת להכשיר מועמד חיצוני לתפקיד. זאת, על רקע החלטת שטייניץ בסוף השבוע שלא לקבל את המלצתה של ועדת האיתור בראשות מנכ"ל האוצר הפורש חיים שני, ולא למנות את משה אשר, פקיד שומה מפעלים גדולים ברשות המסים, למנהל רשות המסים.

אבשטיין, שהצהיר כי הוועד אינו תומך במועמד כזה או אחר, אם כי הוא מעדיף שהמנהל החדש יתמנה מתוך המערכת, סבור כי צעדי מחאה הם אלה שיקדמו את המינוי החדש.

"אנחנו תקועים גם זמן רב עם הסכם האיחוד או הפירוק של האגפים (מס הכנסה ומע"מ - צ' פ') ברשות, ולדעתי גם מגיעה לעובדים תוספת שכר. השבוע אכנס את הוועד הארצי, נשקול את העניין, יש לנו תוכניות מגירה, ואנחנו נפעל", אומר אבשטיין.

לדבריו, ההחלטה של שר האוצר להאריך את כהונתו של נסרדישי בטענה כי מדובר בצעד זמני אינה מקובלת על העובדים. "שמענו את עניין הזמניות כבר מחודש פברואר, זה חסר טעם כל העניין הזה. צריך להודיע על מינוי כמה שיותר מהר", הוא אומר.