סקר: גלגל"צ היא תחנת הרדיו המואזנת ביותר בישראל

בסקר שנערך על-ידי הרשות השנייה, ממוקמת גל"צ במקום השני ורשת ב' במקום השלישי

גלגל"צ זוכה להאזנה הגבוהים ביותר בישראל - כך על-פי נתוני סקר שערכה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. במקום השני מתייצבת תחנת גלי צה"ל ובמקום השלישי רשת ב'.

סקר העמדות שבחן את הרגלי ההאזנה ושביעות הרצון של הציבור נערך על- ידי חברת "מדגם - יעוץ ומחקר בע"מ". הסקר הוזמן על-ידי הרשות השנייה כמסמך פנימי במטרה לתת לרשות אינדיקציה על עמדות המאזינים כלפי התחנות האזוריות. יצוין כי קיימים הבדלים משמעותיים בין הנתונים של סקר זה לבין נתוני סקר ה-TGI הבוחן את נתוני החשיפה של גופי התקשורת שפורסם לפני כשבועיים.

כך, בעוד שתחנת גלגל"צ התמקמה במקום הראשון בשני הסקרים - 30.5% האזנה בסקר הנוכחי ו-28.5% ב-TGI , תחנת רשת ב' שהגיעה ב-TGI למקום השני עם 25.8%, התייצבה בסקר הנוכחי במקום השלישי עם 20.9%. מנגד, גל"צ שהגיעה למקום השלישי ב-TGI עם 23.6% נמצאת במקום השני של סקר הרשות עם 22.4%. במקום הרביעי, ובפער ניכר, ניצבת רשת ג' עם 10.6%.

עוד עולה מהסקר כי במקום הראשון מבין תחנות הרדיו האזוריות ניצבת רדיו ללא הפסקה - 103FM עם 9.6%. במקום השני עם 7.4% נמצאת "רדיו לב המדינה". מיד אחריה בפער מזערי של עשירית האחוז, רדיוס 100FM עם 7.3%. תחנת הרדיו 99 אקו שעובר תהליך מיצוב מחדש באחרונה וזכה לעלייה של 50% בחשיפה בין שני סקרי ה-TGI האחרונים מ-3.8% ל-5.7%, זכתה בסקר של הרשות השנייה לנתוני האזנה של 6.4% והגיעה למקום הרביעי מבחינת תחנות הרדיו האזוריות.

נתון מעניין נוסף שעולה מהסקר הוא שתחנת הרדיו החרדית "קול חי" עברה את תחנת "קול ברמה" בכ-1% עם 3.5% לקול חי ו-2.4% לקול ברמה.

מהרשות השנייה לא נמסרה תגובה.