סופי? כנראה. הפועל פ"ת תשחק בליגת העל

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיבל את הערעור של הקבוצה והשאיר אותה עונה נוספת בליגה הבכירה, אותה תפתח במינוס 9 נקודות; הפועל כפ"ס תשחק בלאומית

סוף זמני לסאגה סביב הנציגה ה-16 בליגת העל. הערב (ב') קבע בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כי הפועל פתח תקווה תשחק בעונה הבאה בליגת העל.

נשיאות בית הדין העליון, באמצעות השופט יהושע גלברד, הודיעה היום כי היא מעניקה לבית הדין העליון את הסמכות לקבוע מי מבין הפועל פתח תקווה והפועל כפר סבא תשחק בליגה העליונה, וזו קבעה כי הפועל פתח תקווה תהיה הנציגה ה-16 בליגה.

למרות זאת, פ"ת תפתח את העונה הקרובה במינוס 9 נקודות בעקבות העובדה כי הקבוצה נמצאת בהליך של פירוק. הפועל כפר סבא תישאר עונה נוספת בליגה הלאומית.

החלטת בית הדין התקבלה לאחר ערעור שהגישה הפועל פתח תקווה, אחרי שקיבלה צ'אנס נוסף מההתאחדות לכדורגל לנסות ולהוכיח כי יש ביכולתה להעמיד בעונה הבאה תקציב לליגת העל.

תגובת ההתאחדות לכדורגל "בית הדין נקלע למצב ייחודי שברור היה מראש שאחד הצדדים ייפגע. אנו בהתאחדות סברנו שהדבר הנכון לעשות הוא לאפשר לבית הדין לשקול את שיקוליו וכך נהגנו. אף אחד בעולם הספורט לא היה רוצה להיות היום בנעליהם של דייני בית הדין ולקבל החלטה שהיא מהקשות שהתקבלו אי פעם בכדורגל הישראלי".