נתניהו: כמו מסקנות ששינסקי, נאמץ מסקנות טרכטנברג

ראש הממשלה בדיון כלכלי בלשכתו: "אני משוכנע שהממשלה תתאמץ את מסקנות ועדת טרכטנברג, ועדה שיש לי בה אמון מלא. הם עושים עבודה יסודית ורצינית"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר היום (ב') בדיון כלכלי בלשכתו כי "כשם שהממשלה בראשותי אימצה מסקנות ועדת ששינסקי, כך אני משוכנע שהממשלה תתאמץ את מסקנות ועדת טרכטנברג, ועדה שיש לי בה אמון מלא".

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה אמר כי הוא מתרשם מעבודת הצוות של פרופסור טרכטנברג: "הם פותחים שולחנות עגולים והם עושים עבודה יסודית ורצינית. מה שנצטרך לעשות פה זה עבודה רצינית, יסודית ורצינית. יסודית כי הבעיות אינן פשוטות, רצינית כי יש כאן אחריות, ואחריות אומרת שאנחנו צריכים לטפל בנושאים החברתיים ברגישות חברתית ואחריות כלכלית".

ראש הממשלה אמר היום לחברי ועדת הכספים של הכנסת שהגיעו ללשכתו לישיבה מיוחדת לנוכח המצב הכלכלי, כי "אנחנו בטלטלה עזה, הדבר שאנחנו יכולים להגיד בוודאות הוא שישראלים רבים מתקשים לגמור את החודש ופערים בחברה הישראלית נפערים. אנחנו רוצים לטפל בשתי הבעיות האלה - גם להקל על יוקר המחיה וגם לצמצם פערים. כדי לעשות את זה אנחנו צריכים להביא שינויים, שינויים של ממש".