סקר: רבע מהאמריקניים מתקשים להסתדר בלי הסלולרי

סקר שערך מכון Pew האמריקני: 27% מהנסקרים אמרו כי התקשו לבצע משימה מסוימת מפני שהטלפון הסלולרי שלהם לא היה בהישג ידם

סקר שערך מכון Pew האמריקני, במסגרת פרויקט שעוסק בהשפעת האינטרנט על חיי היום-יום בארה"ב, מגלה עד כמה הפכו הטלפונים הסלולריים לחשובים בשגרת יומם של האמריקנים.

על-פי נתוני הסקר, 83% מתושבי ארה"ב הבוגרים מחזיקים בטלפון סלולרי מסוג כלשהו. 51% הסתייעו בו כדי למצוא מידע שלו היו זקוקים בחודש שקדם לסקר.

35% מהאמריקנים מחזיקים בבעלותם סמארטפון. 90% מהם משתמשים בו כדי לשלוח מסרונים או לצלם תמונות, ואילו 80% מהם משתמשים בו כדי לגלוש באינטרנט או לשלוח תמונות וסרטוני וידיאו לאחרים.

27% מהנסקרים אמרו כי התקשו לבצע משימה מסוימת מפני שהטלפון הסלולרי שלהם לא היה בהישג ידם. 40% מהנסקרים דיווחו כי השתמשו בטלפון הסלולרי על מנת להזעיק שירותי חירום, ו-42% מהנשאלים סיפרו שהם משתמשים בטלפון הסלולרי שלהם כפלטפורמה בידורית.

למרות היתרונות הרבים שבהחזקת סלולרי, 29% מהמשתתפים אמרו כי כיבו אותו לפחות פעם אחת כדי "לקחת הפסקה".

גם התסכול הוא מנת חלקם של המשתמשים בטלפון - 16% מבעלי הטלפונים התקשו לקרוא בו טקסטים מפני שהמסך קטן מדי, ו-10% התקשו בהכנסת כמות רבה של טקסט לטלפון.

שימוש שגרתי בטלפון הוא להתחמקות ממפגשים לא רצויים. 13% מהנסקרים הודו כי העמידו פנים שהם משוחחים בטלפון שלהם על מנת להימנע משיחה עם מישהו מהסובבים אותם באותו הרגע.

עוד מגלה הסקר כי שליחת מסרונים וצילום הן עדיין השימושים הפופולריים ביותר של טלפונים סלולריים מלבד ביצוע שיחות. פעילויות שכיחות נוספות הן שליחת תמונות או סרטוני וידיאו לאחרים, כש-54% מהנסקרים דיווחו על ביצוע פעולה זו וגלישה באינטרנט (44%).

בסקר השתתפו בסך-הכול 2,227 אמריקנים מעל גיל 18.

האפליקציות המנצחות בטלפון הנייד
 האפליקציות המנצחות בטלפון הנייד