רשות השידור אישרה 32 הפקות מקור ב-16 מיליון שקל

הוועד המנהל של רשות השידור אישר הפקת חמש דרמות להפקה בשנת התקציב הבאה של הערוץ הראשון ■ אמיר גילת: "ההחלטה מאפשרת לנו להיערך כראוי לשיפור פניו של הערוץ"

הוועד המנהל של רשות השידור אישר הפקת חמש דרמות להפקה בשנת התקציב הבאה של הערוץ הראשון. הרשות הודיעה היום (ב'), על הפקת כ-32 הפקות ב-16 מיליון שקל.

בתחום הדרמה, הוחלט על הפקת הסרט "גיא אוני" המבוסס על ספרה של שולמית לפיד, סדרת דרמה בשם "30 שקל בשעה" העוסקת בשלוש נשים עובדות ניקיון בחברת כח אדם. "לילות מוסררה", היא דרמה שמביאה את הסיפור מאחורי הקמת תנועת הפנתרים השחורים בתחילת שנות ה-70.

עוד תשודר "אוסרליה שלי", סיפורו האוטוביוגרפי של התסריטאי עמי דרוזד, "הליגה למקומות עבודה" המגוללת את סיפורו של מפעל בדרום הארץ שעובדיו לוקחים חלק בליגת כדורגל למקומות עבודה. עוד בהפקת מחלקת הדרמה תוכנית יומית בנושא איכות הסביבה.

"ההחלטה מאפשרת לנו להיערך כראוי לשיפור פניו של הערוץ הראשון וללוח שידורי החורף", אמר ד"ר אמיר גילת. ההחלטה מאפשרת לשחרר את הלחץ שנבע מכך שלא נמצא מקור מימון להפקות שכבר אושרו. "פתיחת צוואר הבקבוק תאפשר לדון בהפקות חדשות שיגובשו בהתאם לחזון החדש של רשות השידור ומדיניות השידור של המוסדות המתגבשת בימים אלה".

מנהל הטלוויזיה בפועל, מושון מצליח, הסביר שהתכניות ישובצו לשידור בערוץ הראשון כבר מסוף שנת 2011 ובמהלך שנת 2012. בין התוכניות שאושרו בתחום התעודה - "ג'ני - האישה שידעה יותר מדי" - מיני סדרה על נסיבות מותה של ג'ני מיי, הביוגרפיה האישית והאמנותית של אחד מגדולי המשוררים הישראלים.