פיק אפ בר בפייסבוק

מצעד האפליקציות: בר וירטואלי חדש בפייסבוק ואיך להוציא עוד מידע מטוויטר

1. אבטיח או אהבתיה

חובבי המוזיקה מכירים את התחושה המתסכלת שמתעוררת כשהם שומעים שיר חדש או אהוב, ומגלים שהם לא מכירים את המילים. מי שאמורה לפתור את הבעיה הזו היא האפליקצייה MusiXmatch.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים למצוא את המילים לשירים שהם אוהבים, באמצעות התממשקות לספריית המוזיקה הדיגיטלית במכשיר הסלולרי שלהם.

בנוסף ניתן לחפש שירים או אמנים מסוימים, לשתף את השירים עם חברים בפייסבוק ובטוויטר, לגלות אלו שירים הכי פופולריים באותו הרגע, ואף לרכוש שירים אהובים.

2. לצאת לבר בפייסבוק

Shaker היא אפליקציית פייסבוק ישראלית חדשה, שזוכה לוויראליות גבוהה בימים האחרונים. שייקר מציעה לגולשי פייסבוק בר וירטואלי, שמאפשר לשוחח עם חברים ולהכיר משתמשי פייסבוק חדשים.

לאחר התקנת האפליקציה והדרכה קצרה, תוכלו להתחיל לבלות ולהתנהל בדיוק כפי שהייתם עושים בבר רגיל. האפליקציה תאפשר להבחין בין חברים לבין חברים של חברים וכו', באמצעות צבעים שונים. לחיצה על תמונה של משתמש תאפשר לפתוח איתו בשיחת צ'ט, להזמין אותו לדרינק, להציץ בפרופיל שלו ולגלות אלו דברים משותפים לכם. באמצעות לחיצה על הדמות שלכם או על חפצים פיזיים בבר, תוכלו למקם את עצמכם ואף להתחיל לרקוד.

3. לשחק בתוך תמונה

טרנד המציאות הרבודה מגיע גם לאפליקציות המשחקים באייפד. Ball Invasion היא אפליקציית משחקים שמותאמת לאייפד 2 (בשל הצורך במצלמה מובנית), ומאפשרת להפוך כל חפץ או תמונה למציאות אינטראקטיבית בתלת-ממד.

באמצעות כיוון המצלמה של האייפד לפריט או לחפץ, כגון תמונה או מדף ספרים, האפליקציה ממפה את מה שהמצלמה רואה ומייצרת מכך מגרש משחקים דינמי. כך, משתמשים יכולים לירות כדורים וירטואליים שנמצאים בתמונה המציאותית ולהתקדם בהתאם בשלבי המשחק. האפליקציה ניתנת להורדה תמורת 99 סנט.

4. הרווח בין המצייץ למצייצת

Tweetolife היא כלי וובי שמאפשר להוציא עוד מידע מטוויטר, וללמוד על ההבדלים בין מצייצים לבין מצייצות. השירות מאפשר להקליד משפט או ביטוי בתיבת החיפוש, ולגלות כמה גברים מצייצים על הנושא, ביחס לנשים.

בנוסף, ניתן לגלות על גבי ציר הזמן כיצד הציוצים בנושא זה משתנים במשך שעות היום, ואף לגלות מהו הקונטקסט שסביבו גברים מצייצים על נושא מסוים בהשוואה לנשים.