הוט טוענת: תיקנו את התקלה בטלפונייה - ניתן להוציא ולקבל שיחות

(עדכון) מהבוקר, תקלה גדולה בהוט: 20 אלף לקוחות לא יכלו להוציא שיחות ■ החברה העריכה בתחילה כי לא מדובר בתקלה רצינית

חברת הוט אמנם פרסמה דיווח כי התקלה שדווחה בבוקר תוקנה ואולם מסתבר שהיא תוקנה רק לחלק מהמנויים שסבלו ממנה. מסתבר שבשל עדכון תוכנה שבצעה ואשר כשל, כ-20 אלף מנויי טלפוניה לא יכלו להוציא ולקבל שיחות החל משעות הבוקר המוקדמות.

בשעות הצהריים החברה תקנה את התקלה אך באופן חלקי בלבד. מה שקרה הוא שמנויים ותיקים חזרו לפעולה רגילה, ואולם כמות מסוימת של מנויים שאותם לא הצליחה החברה להעלות באופן אוטומטי, נאלצת החברה לרשום כעת בצורה ידנית. כמה מנויים החברה רושמת בצורה ידנית היא לא מדווחת, אבל המשמעות היא בכל מקרה שהתקלה לא תוקנה לגמרי וישנם מנויים שעדיין אינם יכולים להוציא ולקבל שיחות טלפון.

מוקדם יותר, בשעות הצהריים, דויוחה הוט כי התקלה תוקנה וניתן להוציא ולקבל שיחות, לאחר שמשעות הבוקר היום (ג'), 20 אלף לקוחות הוט נותקו משירותי הטלפון בעקבות תקלה במתג מרכזי של החברה. התקלה נגעה אך ורק לשירותי הטלפון.

"החברה מדווחת על תקלה באחד ממתגי הטלפוניה, אשר כ-20 אלף לקוחות לא יכולים לקבל ולהוציא שיחות. אנשי ההנדסה פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי", נמסר מהחברה בשעות הבוקר.

בחברת הוט עדיין מנסים לברר את הסיבה לתקלה שאירעה באחד המתגים. השאלה שנשאלת במקרה של התקלה בהוט, כמו בתקלות שאירעו בחברות תקשורת אחרות, היא מדוע מערכות גיבוי שאמרות להיכנס לפעולה ברגע שישנה תקלה כזו לא מתעוררות ולא מגיבות, ומדוע התנועה לא עוברת למתגים חלופיים. בכל מקרה, החברה מעריכה שלא מדובר בתקלה רצינית.