עובדת זרה בבית נתניהו: "נפצעתי במהלך ויכוח עם שרה"

האישה טוענת כי נפצעה בגין תקיפה שלכאורה התרחשה בבית משפחת נתניהו ■ "שרה באה לכיווני, פחדתי, ואז נפלתי ונפצעתי" ■ לשכת רה"מ: "נמאס מהטלת הרפש במשפחת נתניהו"

במסגרת ויכוח בין עובדת זרה בבית משפחת נתניהו לבין אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, טוענת הראשונה כי נחבלה בפנים ובידה. האישה, עובדת זרה בשם טארה אשר מוצאה מנפאל, שטיפלה באביה של שרה נתניהו, שוכרת כעת עורך דין בגין התקיפה לכאורה שלטענתה התרחשה כלפיה בבית משפחת נתניהו.

"היא (שרה נתניהו) באה לכיווני, ואני פחדתי", אמרה טארה בריאיון לחדשות ערוץ 2. "ואז נפלתי על הפנים ונפצעתי. אף פעם לא קיבלתי אוכל, ואם רציתי חופש - אף פעם לא נתנו לי. ועכשיו, אתמול, היא (שרה נתניהו) אמרה שתשלח אותי בחזרה לנפאל".

העובדת מתלוננת על כאבים עזים בזרת, אשר לכאורה נגרמו לה כתוצאה מהנפילה במהלך הוויכוח עם שרה נתניהו. ממשפחת נתניהו נמסר כי רופא המשפחה, שהגיע לבית נתניהו לבדוק את העוזרת, העלה חרס בבדיקתו הרפואית.

"היא מתייחסת אליי לא יפה ומקללת. מתנהגת אליי לא יפה", אמרה טארה לחדשות ערוץ 2. "ראש הממשלה מתייחס אליי יפה, בכבוד. אין לי טענות אליו. רק היא מתייחסת אליי לא יפה", סיכמה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "מדובר בעובדת רשלנית שסיכנה את בריאותו של שמואל בן-ארצי. רק בימים האחרונים נתפסה כאשר היא מובילה אותו למקלחת בניגוד לנהלים, תוך כדי שהיא מבקשת מהאח הסיעודי להסתיר את הדבר מהגברת נתניהו.

"מרגע שהבינה העובדת הזרה כי מבקשים לפטרה היא החלה בהפצת מסכת שקרים משוללת כל יסוד, שכאמור צצו רק אחרי שנודע לה על הרצון לסיים עבודתה בשל הרשלנות שבה נהגה במר בן-ארצי. רשלנות שנמשכה חודשים והגיעה לשיאה בימים האחרונים. רשלנות זאת מגובה במסמכים רפואיים, ועדויות כתובות של עובדת סוציאלית ומנהל הסוכנות שהעסיקה אותה.

"בשום שלב לא היה מגע פיזי בין הגברת נתניהו לעובדת הזרה. נמאס כבר מהטלת הרפש האוטומטית במשפחת נתניהו, וצריך להניח לגברת נתניהו לסעוד בימים אלה את אביה בן ה-96 הסובל ממחלה קשה, שזה עתה שוחרר מטיפול נמרץ. גם למשפחת נתניהו יש את הזכות להחליף עובדים רשלניים שאינם נותנים טיפול נאות להוריהם הקשישים".