צפו בווידיאו: רני רהב מככב ברמיקס חדש שמופץ ברשת

סרטון מחאה נוסף מבית נוי אלוש מופץ בשעות אלה ברשת, ובו מופיע איש יחסי הציבור רני רהב, היוצא להגנת הטייקונים והפקות הענק שלהם ומשבח את תרומתם לחברה הישראלית

קליפ מחאה נוסף מופץ בשעות אלה ברשת. הסרטון, שהופק על-ידי היוצר והמוזיקאי נוי אלוש, נעשה בהשראת סרטון אחר שנוצר כחלק מפרוייקט "התעוררות" של יס דוקו. בסרטון המקורי מופיע איש יחסי הציבור רני רהב, היוצא להגנת הטייקונים ומשבח את תרומתם לחברה הישראלית.

כזכור, הסרטון של רהב הופץ במהירות ברשת, ואלוש רוכב על הגל הזה ומשתמש באחד ממשפטי המפתח של רהב בסרטון: "ממי? ממה?", שכוון בתחילה לאותם סטודנטים שלא ימצאו עבודה ולא יצליחו לממן את הלימודים שלהם אם הטייקונים יצניעו את דרכיהם ולא יעשו אירועים גדולים, כדברי רהב. לדבריו, הציבור הישראלי לא מצדיע לטייקונים כי "אנחנו חארות".

לצד הדמות של רהב, בסרטון החדש של אלוש יש גם קריצה לרמיקסים נוספים שהוא יצר לנוכח גל המחאה הנוכחית, בהם סרטון ה-Shake Shake של בנימין נתניהו והסרטון על חברת הכנסת מירי רגב במתחם האוהלים.

אלוש כבר יצר לא מעט קליפים ויראליים שהצליחו לצבור פופולריות רבה ברשת, בהם "זנגה זנגה" על שליט לוב מועמר קדאפי, הסרטון של דליה איציק וחרם הקוטג' והסרטון על שרה נתניהו והעוזרת.

צפו בסרטון המקורי של רני רהב: