גוגל : אפליקציית אייפון חדשה להעלאת תמונות לגוגל פלוס

Google Plus Photo Importer היא אפליקציית אייפון חדשה שתאפשר למשתמשים בגוגל פלוס להעלות במהירות תמונות מפייסבוק, אינסטגראם, פליקר ועוד

זוכרים את גוגל פלוס? הרשת החברתית החדשה של גוגל שהושקה לפני כשלושה חודשים? נדמה שבתקופה האחרונה קיימת איזושהי עמימות לגבי מה שקורה שם (או יותר נכון לא קורה), אך מבחינת גוגל העסקים מתנהלים כרגיל.

היום הועלתה לחנות האפליקציות של אפל, האפסטור, אפליקציה חדשה של גוגל פלוס המאפשרת למשתמשים ברשת החברתית להעביר בקלות את כל התמונות שלהם שמפוזרות בין שירותים שונים ברשת ישירות אל הפרופיל שלהם בגוגל פלוס.

Google Plus Photo Importer זמינה להורדה באפסטור בעלות של 0.99 דולר. למרות המחיר הנמוך, העלות הזו עשויה להוות בעייה לאור העובדה שגוגל צריכה לדרבן את המשתמשים בגוגל פלוס להשתמש בכלים שהיא מציעה בלי מחסומים ובחינם.

האפליקציה החדשה מבוססת על קשר של ענן מול ענן, מה שלא משפיע כהוא זה על תעבורת הנתונים בחבילת הגלישה שלכם, ומאפשרת לכם גישה לאלבומי התמונות שלכם בפייסבוק, פליקר, אינסטגראם ופוטובאקט - ובלחיצת כפתור להעביר מאות תמונות בתוך דקות ספורות. באמצעות Google Plus Photo Importer תוכלו ליצור אלבומים חדשים ובכלל לעשות סדר בכל התמונות שלכם לפני שאלו יועלו לפרופיל שלכם בגוגל פלוס.

גם אנימציה נחמדה יש לתהליך הזה של העברת התמונות שבה ניתן לראות כיצד האפליקציות השונות (פייסבוק, אינסטגראם וכד') מעבירות את התמונות שלכם מידיהן לידיה של אפליקציית גוגל פלוס. האפליקציה החדשה, כאמור, זמינה רק עבור מכשירי האייפון/אייפוד טאץ' באפסטור של אפל, אך סביר שבקרוב תהיה זמינה גם עבור מכשירי האנדרואיד באנדרואיד מרקט.