חולדאי: "איימו על חיי, אבל אני לא הולך עם מאבטחים"

ראש עיריית ת"א בראיון לגלי צה"ל לאחר לילה סוער מול ביתו: "אני לא יוצא נגד אנשי המחאה, אבל אני ראש עיר, ויש לי אחריות" ■ על שדרות רוטשילד: "צריך להכניס טרקטורים כדי לשקם את השדרה" ■ על ההפגנה אתמול: "רק הניקיונות עלו לנו מעל 40 אלף שקל"

לאחר לילה סוער מול ביתו, התראיין הבוקר (ה') ראש עיריית תל-אביב, רון חולדאי, לגלי צה"ל והדגיש: "אני לא יוצא נגד אנשי המחאה. אני תמכתי במחאה הזאת, שהייתה מכובדת מאוד".

- יש האומרים כי עכשיו נפנה אותם אחרי שנתנו להם "לשחק קצת באוהלים".

"זה בדיוק אמירה של רגב קונטס. יש כמה אנשים שרוצים לעשות מהפכה ולא שינוי, וזאת הבעיה".

- המחאה לא נגמרה. יש אנשים שאין להם לאן ללכת.

"5 טון פסולת פונו מהשדרה - יש לי אחריות גם על תושבי העיר וילדיה. לי יש אחריות על העיר ולהם אין אחריות על שום דבר. לא סילקתי בכוח אנשים אלא לכלוך ואוהלים ריקים. עשו אתמול הפגנה אלימה, ואני לא מבין למה".

- בית המשפט הוציא צו מניעה לפנות בוקר.

"השופטת לא מבינה בזה - וההכרעה תהיה ביום ראשון. אני רוצה את שדרות רוטשילד נקיות עד ראש השנה, ואני צריך להכניס טרקטורים לשקם את השדרה".

- אבל גם יושבי המאהל הם תושבי העיר.

"לא, רוב יושבי המאהל אינם תושבי תל-אביב, ובמאהל בשכונת התקווה אני לא נוגע. גם דפני ליף ורגב קונטס לא ישנים במאהל. יש פה קבוצה קשה, שמצהירה שהיא רוצה דו שיח, אבל בפועל לא נותנים לדבר".

- אתה ראש עיר מאוים?

"אני לא מרגיש מאוים אבל כל ההפגנות האלה עולות כסף. רק אתמול הניקיונות עלו לנו מעל 40 אלף שקל".

- האם הגיעו איומים לחייך?

"כן, אבל אני לא הולך עם מאבטחים כי אני מרגיש בטוח בעיר שלי. הדגשתי בפני אנשי המחאה שנקים להם פינות מסודרות עם ציליות שם יוכלו להיפגש ולדון, בשדרות רוטשילד".