S&P: "אי-אפשר להיות דוביים לנצח; זה הזמן לקנות מניות"

אסטרטג השווקים של S&P: "השווקים תמחרו המון חדשות רעות בזמן האחרון; אנחנו בדרך לתפנית" ■ לדבריו, "לאור הירידות יש יותר ויותר הזדמנויות השקעה בארה"ב, אירופה ואסיה"

אסטרטג השווקים של סוכנות הדירוג S&P, אלק יונג (Alec Young), נקט בגישה דובית כלפי השווקים הגלובליים מאז יוני השנה. אולם, בימים האחרונים שינה יונג את דעתו, והחל לרכוש שוב מניות.

"השווקים תמחרו המון חדשות רעות בזמן האחרון, וראינו פגיעות ותנודתיות ברמה גבוהה מאד בשווקים הגלובליים בחודשים האחרונים", אמר יונג בריאיון לסוכנות CNBC. "אי-אפשר להישאר דוביים לנצח. אני חושב שאנחנו בדרך לתפנית בכיוון השווקים".

לדעתו של יונג, זה הזמן עבור המשקיעים לאזן את פורטפוליו ההשקעות שלהם ולהגדיל את הרכיב המנייתי, לאחר המפולת שהתרחשה בחודש אוגוסט. "לאור הירידות, אנחנו רואים יותר ויותר הזדמנויות השקעה עבור הלקוחות שלנו - בין אם מדובר בשוקי המניות של השווקים המתעוררים, וכן הבורסות באסיה, אירופה וארה"ב".

"אנו חושבים שמקדם הסיכון עבור השווקים הגלובליים הצטמצם בזמן האחרון", הוסיף יונג. "אנחנו עדיין נמנעים מלהשקיע במניות הבנקים, ועדיין צפויות טלטלות מכיוון אירופה - אבל זה עדיין לא מונע מאיתנו להמליץ ללקוחות לנצל את הפגיעות כדי לקפוץ על הזדמנויות השקעה".