האקרים פרצו לטוויטר של NBCNews והכריזו על מתקפת טרור

חשבון הטוויטר של ערוץ החדשות בארה"ב נפרץ, ופורסמו בו 3 ציוצים המדווחים על חטיפת מטוס והתרסקות בגראונד זירו

יממה אחת בלבד לפני טקסי הזיכרון שיציינו 10 שנים למתקפת הטרור של ה-11 בספטמבר, חשבון הטוויטר של ערוץ החדשות NBC (@NBCNews) נפרץ על-ידי קבוצת האקרים קטנה המזוהה עם קבוצת אנונימוס הידועה לשמצה.

ההאקרים פרסמו 3 ציוצים המדווחים על מתקפת טרור בגראונד זירו שהתרחשה, כביכול, על-ידי מטוס נוסעים שהתרסק אל תוך אתר ההנצחה של מרכז הסחר העולמי ומגדלי התאומים.

ציוץ נוסף שפורסם על-ידי ההאקרים מספר דקות לאחר מכן דיווח על מטוס נוסעים נוסף (טיסה מספר 4782) שאינה עונה למגדלי הפיקוח וישנו חשש שגם מטוס זה נחטף. דקה לאחר מכן, ההאקרים פרסמו את הציוץ השלישי בו הם מדגישים כי זוהי לא בדיחה, גרואנד זירו הותקף והערוץ מנסה לשלוח כתבים למקום.

האחראים על חשבון הטוויטר של הערוץ התאפסו על עצמם מהר מאוד וכעבור דקה אחת כבר תפסו פיקוד על חשבון הטוויטר וצייצו כי החשבון נפרץ על ידי קבוצת ההאקרים Script Kiddies, והפנו את הקוראים להמשיך לעקוב אחרים בחשבון הטוויטר שלהם (s_kiddies@) שכבר הושבת על ידי הנהלת טוויטר.

הנהלת טוויטר מסרה בתגובה לאתר Thenextweb כי "ההאקרים השתמשו בחשבון הטוויטר של ערוץ NBCNews לאחר שהצליחו לשים את ידם על הסיסמה לחשבון ולא באמצעות פריצה מתוחכמת שנעשתה דרך השרתים של טוויטר".

כזכור, לפני כחודשיים אירע מקרה דומה בו האקרים פרצו לחשבון הטוויטר של ערוץ Fox News ופרסמו באמצעותו מספר ציוצים המכריזים על כך שהנשיא, ברק אובמה, נורה על ידי מתנקש ומת.