Jobbing: אתר השמה חדש שמבטיח עבודה תוך שעה

המיון נעשה למועמד כבר בביתו - הוא ממלא שאלון אישי ועובר מבדק מיון יכולות ואישיות של כ-40 דקות - והמערכת מנתחת את תוצאותיו ומשווה אותו למאגר משרות

שרות השמה חדש בשם Jobbing מבטיח למחפשי העבודה מציאת מקום תעסוקה תוך שעה. החידוש במערכת המבוססת על אתר אינטרנט, הוא במיון שנעשה למועמד כבר בביתו, באמצעות יישום מבוסס פייסבוק, כאשר מחפש עבודה מבצע תהליך ממוחשב שבו הוא ממלא שאלון אישי ועובר מבדק מיון יכולות ואישיות של כ-40 דקות. המערכת מנתחת את תוצאותיו ומשווה אותו למאגר משרות, הכולל עבור כל משרה הן את פרופיל היכולות הנדרש של המועמד, והן את מאפייני התאמתו המנהלית אליה (מגורים, השכלה ושכר נדרש).

לאחר שעה, אמור מחפש העבודה לקבל את רשימת התפקידים להם הוא מתאים, כאשר במקביל אמור נציג האתר להתקשר אליו ולקבוע ראיון קבלה. אתר Jobbing פותח על-ידי חברת HRVision העוסקת בתחום מיון עובדים ממוחשב.

"בסוף התהליך, המשתמש מוזמן לראיון עבודה סופי והמעסיקים מתחייבים בפנינו שהאדם לא יעבור תהליך סינון נוסף", אומר עמי רוזנבלאט, מנכ"ל HRVision. ב-Jobbing יש כרגע 50 משרות פתוחות, כאשר לדברי רוזנבלאט, כמות המשרות צפויה לעמוד על 200 באופן קבוע. "מדובר במשרות שכרגע מגייסים עבורן ויש צורך לאייש אותן".

המשרות המוצעות באתר לא פונות לעובדי ההיי-טק, אלא לאנשים שמחפשים תעסוקה במקצועות של שירות ומכירות. לדברי רוזנבלאט, האתר לא מתעסק בעובדי היי-טק, מכיוון שיש שם דגש על כישורים מקצועיים. "במקצועות כאלו, אנחנו לא יכולים להבטיח שנמצא לאדם עבודה תוך שעה", הוא אומר.