משחקי הקבוצות הישראליות בליגה האירופית ישודרו ברדיו ת"א וחיפה

רדיו תל-אביב 102FM ורדיו חיפה 107.5FM ישדרו את משחקי הפועל תל-אביב, מכבי תל-אביב ומכבי חיפה, בבית ובחוץ, בשלב הבתים של הליגה האירופית בכדורגל

רדיו תל-אביב 102FM ורדיו חיפה 107.5FM ישדרו את משחקי הפועל תל-אביב, מכבי תל-אביב ומכבי חיפה, בבית ובחוץ, בשלב הבתים של הליגה האירופית בכדורגל. הקמפיין ילווה בפריסת שדרים רחבה בכל המגרשים.

את יריית הפתיחה של השידורים תחל "תוכנית הספורט של ישראל", בהגשת אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', ביום חמישי הקרוב, המשודרת ברדיו תל-אביב וברדיו חיפה. התוכנית תלווה בפריצות מ-3 המגרשים בהם תשחקנה הקבוצות, כולל המשחק של מכבי תל-אביב נגד בשיקטאש בטורקיה שייפתח ב-20:00.

יתר המשחקים ישודרו בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו לקבוצות, כאשר בתחנה החיפאית יינתן דגש מיוחד למשחקיה של הקבוצה המקומית, וברדיו תל-אביב יתרכזו הסיקורים בקבוצות התל-אביביות במפעל, תוך כדי פריצות למשחקים המשודרים במקביל.

התחנה תעביר דיווחים שוטפים על הכנות הקבוצות למשחקים מדי שבוע, שידורים חיים ופריצות למשחקיהן של 3 הנציגות בליגה האירופית.

את המשחקים ישדרו זוהיר בהלול, שייע פיינגבוים, יוסף פרץ-ארי, עמית פלטקביץ' ותום בנאדו, שידווחו על הרכבי השחקנים, על המתרחש "מאחורי הקלעים" של הקמפיין ועל כל המתרחש טרם המשחקים ולאחריהם, בארץ ובחו"ל.

מרדיו תל-אביב 102FM וקבוצת רדיו ישראל נמסר: "אנו ממשיכים לתת תכני ספורט ברמה הגבוהה ביותר, ואנו שמחים שאוהדי הספורט יודעים שכשיש משהו גדול - הם יקבלו מענה גם ברדיו".