בנק לאומי: "טיפלנו בתקלות; המערכות פועלות באופן מלא"

(עדכון) - לידי "גלובס" הגיעו תלונות רבות של לקוחות לאומי שמתלוננים כי חלק גדול מהשירותים המקוונים של בנק לאומי מושבתים כבר מהבוקר

חלק מהשירותים המקוונים של בנק לאומי הושבתו משעות הבוקר (ה') ושירותי הבנק היו זמינים רק באופן חלקי ללקוחות. למערכת "גלובס" הגיעו תלונות רבות מלקוחות בנק לאומי שמתלוננים שחלק משירותי הבנק פשוט לא עובדים. אחר הצהריים הודיע הבק כי טיפל בתקלות.

בנק לאומי פרסם לפני הצהריים הודעה רשמית לתקשורת, לפיה "בהמשך לתקלה שעליה דיווחנו אמש, שנבעה מתקלה ברכיב תקשורת, אנו מודיעים כי חלק משירותי הבנק עדיין פועל באופן חלקי".

לאחר מכן פרסם הבנק כי "בהמשך להודעות קודמות, אנו מבקשים לעדכן שכל שירותי הבנק פועלים עתה באופן מלא".

בבנק מבקשים להדגיש כי אתר בנק לאומי ואתר המסחר בבורסה לאומי טרייד פועלים באופן מלא ללא תקלות, לדבריהם. נציין כי לקוחות רבים של הבנק שתלונותיהם הגיעו לידי "גלובס", טוענים כי לאומי טרייד מושבת כבר מהבוקר ולא ניתן לבצע פעולות מסחר בבורסה. באחת התלונות אף נטען כי כאשר התקשרו לתמיכה הטכנית של הבנק הם הודו בפניהם על "תקלה חמורה ושאין שום צפי לפיתרון", לטענת המתלונן.

לדברי הבנק, רק שירות "לאומי קול" (שירותי הבנקאות הטלפונים של לאומי) עובד באופן חלקי וכי הם עושים את המיטב כדי לפתור את אי הנוחות הזמנית. שאר השירות, לדבריהם, עובדים באופן מלא.

לשאלת "גלובס" האם מדובר במתקפת האקרים על מערכות הבנק, כפי שנטען באחת התלונות, בדוברות הבנק הכחישו מכל וכל את הדבר.

לא עומדות בעומס: מדוע מערכות המסחר המקוון קורסות?