קולות העבודה נספרים: הקרב בין פרץ ליחימוביץ' צמוד

61% מבעלי זכות הבחירה מימשו את זכותם להצביע ■ נכון לשעה 23:15 יחימוביץ' קיבלה 52% מהקולות, לעומת 47% לעמיר פרץ

61% מבעלי זכות הבחירה מימשו היום (ד') את זכותם להצביע בסיבוב השני לבחירות ליו"ר מפלגת העבודה, נזכיר כי עם סגירת הקלפיות בסיבוב הראשון הצביעו 65%. ספירת הקולות הפעם צמודה במיוחד. עם תחילת הספירה הוביל עמיר פרץ מעט, אך לאחר מכן שלי יחימוביץ' תפסה את ההובלה. נכון לשעה 23:15 יחימוביץ' קיבלה 52% מהקולות, לעומת 47% לעמיר פרץ.

לפני ההכרעה הגורלית תוהים בעבודה איך ייראה היום שאחרי הפריימריז - ובעיקר השאלה האם יושב-הראש, או יושבת-הראש החדשים, יוכלו לייצר סביבת עבודה טובה ואמיתית עם המועמד שהפסיד.

הבוקר: קטטה אלימה בקלפי

בשעות הבוקר נקלעו כמה ממצביעי מפלגת העבודה לקטטה אלימה שפרצה בין פעיל במטה הבחירות של שלי יחימוביץ' לבין פעיל במטה עמיר פרץ, בקלפי ברחוב זמנהוף בתל אביב. במטה פרץ טענו כי הפעיל ממטה יחימוביץ' הכה את פעיל פרץ, "עד זוב דם" ודיווחו כי הוא פונה לבית החולים עם שבר בלסת. לטענתם, יחימוביץ' אף נכחה בקלפי באותה עת.

במטה יחימוביץ' מסרו בתגובה כי "ח"כ שלי יחימוביץ מגנה את התנהגות אחד מפעיליה, שנקט אלימות ליד הקלפי וקוראת לשמור על שקט ואיפוק גם, ובמיוחד, כאשר יש פרובוקציות מן הצד השני. במטה יחימוביץ' נמסר כי היא "נכחה במקום אך לא הבחינה בנעשה משום שהתראיינה בשעת התקרית ומיד כששמעה על העניין גינתה אותו בתוקף". עמיר פרץ מסר בתגובה לאירוע: "אני קורא לכול פעילי המפלגה להמנע מאלימות, ממחר נצטרך להיתאחד מול הליכוד. אני מכיר אישית את הפעיל שהוכה, הוא אדם שאין כול קשר בינו לבין אלימות, ממש מלח הארץ. מקווה שתקריות כאלה לא יחזרו על עצמן".