מנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל יאיר פכט פורש

את מקומו של פכט יתפוס חיים טיכהולץ, מנכ"ל מוביליטק, חברת הבת של אלקטל-לוסנט ■ פכט יישאר בדירקטוריון החברה בשנה הקרובה וילווה את טיכהולץ

חילופי גברי בהנהלת אלקטל-לוסנט ישראל. יאיר פכט, מנכ"ל החברה ב-4 השנים האחרונות עוזב את החברה ועובר לנהל חברת סטארט אפ. את מקומו יתפוס חיים טיכהולץ, מנכ"ל מוביליטק, חברת הבת של אלקטל-לוסנט שעוסקת בפיתוח פלטפורמות לניהול תכנים באינטרנט. פכט יישאר בדירקטוריון החברה בשנה הקרובה וילווה את טיכהולץ.

פכט מסיים את תפקידו לאחר שהשלים קדנציה שבה החזיר את אלקטל-לוסנט למפת יצרני התקשורת המובילים בישראל, ובמיוחד בא הדבר לידי ביטוי על רקע המשבר שבו הייתה שרויה. בתקופתו זכתה החברה בכמה חוזים מרכזיים בקרב המפעילים: בזק, הוט, סלקום, פרטנר, פלאפון ועוד שורה ארוכה של חוזים.

בעברו הוא שימש בתפקידים בכירים ביבמ ישראל וניהל את חברת EDS בטרם הצטרף לאלקטל-לוסנט. תחום נוסף שהתחזק מאד בתקופתו של פכט הוא תחום המרכזיות ומוקדי השירות. תחום המרכזיות לעסקים הוא אחד התחומים התחרותיים והפרועים בשוק התקשורת ואלקטל-לוסנט רושמת כניסה נאה בזכות כמה חוזי ענק שזכתה דוגמת חברת אלביט. אתמול הוא הודיע על עזיבתו במכתב לעובדים.

מוביליטק בתקופתו של טיכהולץ ותחת אלקטל-לוסנט הפכה להיות אחת מחברות ניהול התכנים המובילות בעולם, והיא מנהלת פלטפורמות לניהול תכנים בקרב חברות הסלולר הגדולות בעולם.