ג'ברה סטון 2 - אוזניית בלוטות' טובה אך יקרה

לפני כשנה החלה ג'ברה למכור בארץ את דיבורית הבלוטות' שלה סטון, ואף שהמוצר לא היה מספיק טוב, משיקה כעת דגם המשך ■ הסטון 2 מציעה עיצוב נוח ויכולת דיבור טובה, אבל המחיר מוגזם

לפני כשנה החלה ג'ברה למכור בארץ את דיבורית הבלוטות' שלה סטון, ואף שהמוצר לא היה מספיק טוב, משיקה כעת דגם המשך בשם סטון 2. הדיבורית שומרת על אותו עיצוב מיוחד של הדגם הקודם.

* איכות קול : לא משנה אם הדיבורית תומכת באפליקציות והעיצוב שלה מדהים, הנקודה הכי חשובה בדיבורית היא איכות הקול. הסטון 2 הפתיעה אותנו לטובה בתחום הזה, אבל סבלה מחוסר יציבות מוזר. איכות השמע והדיבור היו טובות. אפילו כשבדקנו את הדיבורית בנסיעה בכביש איילון עם חלונות פתוחים ורוח שנושבת לנו ליד האוזניים, האדם שאיתו דיברנו טען שהקול שלנו נשמע טוב. מסנן הרעשים לא ניטרל את הרוח לגמרי, אלא פשוט גרם לה לא להפריע לשיחה, שזה כבר טוב.

הבעיה הייתה בתחום הקול. כשהשתמשנו באוזנייה במספר סמארטפונים שונים, לא תמיד איכות הקול נשמרה בין דגמים, כאשר לעתים טענו בני שיחנו שקשה לשמוע אותנו. במקרה הזה אנחנו מאשימים את הטלפון שבו דיברנו, אבל מומלץ לעשות בדיקה בחנות עם הסמארטפון שלכם.

* עיצוב: הסטון 2 דומה מאוד בעיצוב שלה לסטון הראשונה, מלבד ציפוי של גומי מחוספס יותר. הדיבורית בנויה במראה שמזכיר קצת מכשיר שמיעה, כאשר מדובר בהנדסת אנוש בין הטובות שראינו. האוזנייה יושבת בצורה מאוד נוחה על האוזן והמשקל הקל שלה עומד רק על 7 גרם. החסרון מבחינת העיצוב הוא שניתן להשתמש באוזנייה רק על אוזן ימין. עוד בנושא העיצוב, השליטה בעוצמת הסאונד מתבצעת בהחלקה של האצבע על הדיבורית בצורה נוחה, ששופרה לעומת הדגם הקודם. כמו כן, ניתן לענות לשיחה בהפעלה קולית, אולם רק באנגלית. מעבר לזה, האוזנייה גם יודעת להתחבר לשני מכשירים בו זמנית והיא מאפשרת האזנה למוזיקה בבלוטות'.

* מטען: להשלמת העיצוב, בג'ברה הוסיפו מטען נייד בו מניחים את האוזנייה כאשר רוצים לטעון אותה. המטען נראה כמו אבן קטנה, שניתן לקחת בכיס ולשלוף בכל פעם שצריכים לנהל שיחה. הסטון 2 נדלקת אוטומטית ומתחברת לטלפון ברגע ששולפים אותה מהמטען. הסוללה הפנימית באוזנייה מספקת שעתיים של דיבור, כאשר ניתן לקבל עוד 8שעות נוספות של אנרגיה מהמטען.

* בשורה התחתונה: הסטון 2 מציעה עיצוב נוח ויכולת דיבור טובה, אבל המחיר מוגזם.

* מחיר: 600 שקל.

* ציון: 8.