תפוז תקים ערוץ חדש בנושאי הריון ולידה - בשיתוף סימילאק

מנכ"ל תפוז, דן חן: מאות אלפי הורים עוברים בפורומים של תפוז בדרך ללידה ואחריה מדי חודש

אתר תפוז ממתג מחדש את פעילותו בנושאי הריון ולידה לאחר שש שנים בתוך ערוץ חדש, שירכז 27 פורומים רלבנטיים בנושא לצד שאלות, המלצות וטיפים שונים בנושא.

המהלך של תפוז הוא חלק ממגמה בתקופה האחרונה של אתרי האינטרנט הגדולים בישראל להקים ולרכז פעילויות סביב נושא של הריון ולידה, שמושך גולשות וגולשים רבים ומגלגל מדי שנה בישראל למעלה מ-2 מיליארד שקל.

הערוץ החדש, שיופעל בשיתוף חברת סימילאק, יחולק ל-4 קטגוריות שונות: לקראת הריון, הריון, לידה והורות לתינוקות, וירכז תכני טקסט של בלוגים ופורומים לצד סרטוני וידיאו באמצעות אתר flix, טיפים ותכנים מערכתיים, מילון שמות, מחשבון הריון, שאלות נפוצות ועוד.

על-פי סקר שערכה חברת Zeta Tools עבור קבוצת תפוז אנשים בקרב 350 אימהות, כ-84 מהאימהות בישראל נוהגות לקרוא ולהתייעץ עם גולשות אחרות בפורומים אינטרנטיים בתחומי הורות. עוד עולה מהסקר כי פורטל תפוז נחשב לאתר המועדף על אימהות להתייעצות בנושאי הריון ולידה (28%) ואחריו אתר ynet (עם 17%).

לדברי מנכ"ל תפוז, דן חן, "מאות אלפי אימהות ואבות עוברים בפורומים של תפוז בדרך ללידה ואחריה מדי חודש. תפוז משמש כזירה האינטרנטית המובילה בישראל לשיחה ולמידע בנושאי הריון, לידה והורות, והערוץ החדש מאגד את כל המידע והתכנים האלה ומגיש אותם בצורה מערכתית ובהירה".