צפו: סמסונג מחממת מנועים בתגובה להשקת אייפון 4s

פחות מיממה לאחר שהשיקה אפל את האייפון 4s המאכזב, סמסונג מחממת מנועים בסרטון חדש לקראת אירוע מיוחד שלה ושל גוגל בשבוע הבא ■ בתפריט: מכשיר הנקסוס החדש

אם ציפיתם לאייפון 5, והתאכזבתם ממה שאפל תכננה עבורכם באירוע הרשמי שלה אמש (ג'), אולי סרטון הטיזר החדש ששיחררה סמסונג יוכל לעודד אתכם. ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית צפויה לקיים אירוע מיוחד בשיתוף פעולה עם גוגל ביום שלישי הבא, 11 באוקטובר, ועל פי כל ההערכות והשמועות צפויות השתיים להשיק את הדור השלישי של מכשיר הנקסוס של גוגל - הנקסוס פריים.

אם לסמוך על התזמון ועל הסודיות שנובעת מהסרטון החדש, ככל הנראה זה הנקסוס פריים שמופיע שם ביחד עם המשפט "Something BIG is Coming" (משהו גדול מגיע):

אם אכן מדובר על מכשיר נקסוס חדש שייחשף, הוא יהיה השלישי של גוגל והמכשיר השני שמיוצר על ידי סמסונג. הנקסוס הנוכחי, Nexus S, היה הראשון של סמסונג שנבנה עבור גוגל ואילו הנקסוס הראשון, Nexus one, נבנה על ידי HTC.

על פי ההערכות האחרונות, הנקסוס החדש אמור לכלול מסך בגודל 4.6 אינץ' מסוג סופר AMOLED HD, מעבד כפול ליבה במהירות של 1.5Ghz, מצלמת 8 מגה-פיקסלים וככל הנראה יהיה המכשיר הראשון שיגיע עם גרסת מערכת ההפעלה אנדרואיד החדשה, Ice-Cream Sandwich.

התגובות והפרשנויות ביום שאחרי האירוע המדובר של אפל, בו השיקה את האייפון 4s שהוא למעשה גרסה משודרגת לאייפון 4 הנוכחי, הביעו אכזבה גדולה לנוכח הציפיות הגבוהות למכשיר פורץ דרך וחדש לחלוטין מבית אפל. האייפון החדש כולל מעבד מהיר יותר (אותו מעבד שקיים באייפד 2), מצלמה וסוללה משופרות ותמיכה ברשתות GSM ו- CDMA.