אביבה שליט: "עם חזרתו של גלעד תעזרו לנו להשתקם"

אביבה שליט יצאה בהודעה קצרה לתקשורת ליד בביתה שבמצפה הילה: "רגעי ההמתנה הם מורכבים" ■ נועם שליט: "לא יודע אם יהיה עיכוב, אך אנחנו לא יכולים להיות שאננים"

שעות אחרונות של ציפייה: אביבה שליט, אמו של החייל השבוי גלעד שליט, ממתינה לרגע שבו תפגוש שוב את בנה לאחר חמש שנים וחצי, ביום שלישי הקרוב. רגע לפני שזה קורה, בחרה לשתף את רגשותיה עם כלי התקשורת הרבים שממתינים מחוץ לביתה, והודתה לעם ישראל על התמיכה.

"אני רוצה להודות לפעילים, לתקשורת ולאזרחי ישראל, שליוו אותנו לכל אורך הדרך ועוטפים אותנו בחום ובהאהבה", אמרה הערב אביבה שליט בהצהרה קצרה מחוץ לביתה במצפה הילה. "רגעי ההמתנה הינם מורכבים".

בהודעתה התייחסה גם לעתירות שהגישו המתנגדים לעסקה לבג"ץ. "אנחנו מבינים שהמשפחות השכולות עוברות רגעים קשים, גם אנחנו משפחה שכולה", אמרה והוסיפה "ובכל זאת כל עיכוב עלול לסכן את חייו של גלעד, זה עניין של פיקוח נפש".

לסיום, ביקשה אמו של גלעד לצנן את הפעילות מחוץ לביתה שצפויה להתגבר ככל שיקרב מועד העסקה. "אני מבקשת שעם חזרתו של בני הביתה תעזרו לנו להשתקם", סיכמה.

גם נועם שליט, אביו של החייל החטוף, גלעד שליט אמר הערב (א') "כל עיכוב בעסקה עלול להיות הרה גורל לגלעד, אנחנו דנים בעניינים של פיקוח נפש". אני לא יודע אם יהיה עיכוב אבל אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות שאננים, נעשה כל שיש ביכולתנו", הבהיר. "גם לנו לא קל, אנחנו גם משפחה שכולה ומבינים את הכאב אך מצד שני אי ביצוע העסקה לא יוכל להחזיר את הבנים אבל העסקה יכולה להחזיר את גלעד".

"מנסים לישון חלקית, בסופו של דבר צריכים כוחות לעבור את זה. הרגע הגדול בהמשך להתמודד עם מה שיבוא אחר כך", הוסיף נועם שליט.