"תודה לך אפל": גילה שאשתו בוגדת בעזרת האייפון החדש

האייפון 4s החדש שהושק בסוף השבוע האחרון שימח מאות אלפי צרכנים, וככל הנראה גם הביא לפירוק נישואים ראשון ■ אז איפה בני הזוג שלכם?

אנחנו תמיד רגילים לשבח, להתלהב וגם לאמץ מהר מאוד כמעט כל חידוש טכנולוגי שזמין ונגיש עבורנו, כיוון שברוב המכריע של המקרים התרומה לאורח חיינו היא גדולה מאוד. מצד שני, ישנם מקרים בהם טכנולוגיה מתקדמת נמצאת דווקא בעוכרינו.

זה מה שקרה לבחור אחד בפורום של האתר Mac Rumors, בו הוא סיפר כיצד גילה שאשתו בוגדת בו, והכול בזכות הלהיט החדש מבית אפל. הבחור טען כי רכש שני מכשירי אייפון 4s חדשים במהלך ההשקה הרשמית בסוף השבוע האחרון, ומבלי שאשתו תדע הוא מיד התקין על שניהם את האפליקציה החדשה של אפל Find My Friends - אפליקציה שהשיקה החברה ביחד עם האייפון החדש בשבוע שעבר, שמאפשרת לראות היכן נמצאים החברים שלכם, בזמן אמת, על גבי המפות של גוגל.

כמובן שיש צורך באישור מוקדם של שיתוף המידע והמיקום של כל מכשיר, כמו גם להגדיר מראש שהאפליקציה תעבוד ברקע ללא הפסקה. סביר להניח שזה בדיוק מה שהוא עשה, ובתוך זמן קצר מאוד מאז שנתן לאשתו את המכשיר החדש שרכש עבורה, הוא גילה שהיא נמצאת באזור מסוים של העיר, בזמן שהיא אמרה לו שהיא נפגשת עם חברות בביתה של אחת מהן במקום אחר לגמרי.

לדברי הבחור, המקום הספציפי שבו שהתה אשתו על-פי האפליקציה הוא אזור מגוריו של בחור אחר, שבו הוא חשד כי יש בינו לבין אשתו משהו מעבר לידידות.

קרדיט תמונה: MacRumors.com

iphone_4s_wife2
 iphone_4s_wife2

קרדיט תמונה:MacRumors.com

"בדיוק שלחתי לה הודעת טקסט ושאלתי אותה היכן היא, והכלבה הטיפשה הזו אמרה שהיא ב-10Street!! תודה לך אפל, תודה לך אפסטור, ותודה לכולם", כתב הבחור בפורום. "האוצר הזה של תמונות המסך הולך לשחק תפקיד כשאפגוש אותה במשרד עורכי הדין בעוד מספר שבועות".

קרדיט תמונה: MacRumors.com

iphone_4s_wife1
 iphone_4s_wife1

קרדיט תמונה: MacRumors.com

קשה להתעלם מכך שזה קל מאוד לזייף סיפור שכזה, בעיקר בפורומים בהם לאף אחד אין מושג מי אתה. אולם, מעבר לתמונות המסך שצירף הבחור בהן ניתן לראות את מיקומו של מכשיר האייפון של אשתו, לצד תיעוד הודעות הטקסט בין בני-הזוג, אי-אפשר להתעלם מהעובדה שלבצע מעקב אחר מישהו מסוים הופכת למשימה פשוטה ביותר היום.

סיפורים מאוד לא שגרתיים שמתפרסמים בפורומים שונים ברשת יש לקחת תמיד בערבון מוגבל, אך לא מן הנמנע כי האירועים הללו אכן קרו או יקרו בעתיד, היות והטכנולוגיה זמינה לכל דורש באמצעות אפליקציה אחת.