ליגת העל נעלמה בערוץ 33: רק 4.6% רייטינג לק"ש-מכבי ת"א

המשחק המרכזי הועבר אתמול מערוץ 1 בשל סיקור עסקת שליט ■ מדובר במשחק הכי פחות נצפה העונה בליגה ■ ערוץ 10 סגר רשמית את שידורי מכבי ת"א ביורוליג לעונה נוספת

המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל, שנדחק אתמול (א') לערוץ 33 בעקבות הסיקור הנרחב של עסקת גלעד שליט, העלים אותו כמעט לחלוטין מהרדאר של חובבי הספורט.

המשחק בין עירוני קריית-שמונה למכבי תל-אביב (1-2) רשם רייטינג של 4.6% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים. מדובר במשחק הכי פחות נצפה העונה מליגת העל - נמוך ממחזור פתיחת העונה, אז נרשם ממוצע צפייה של 4.7% במשחק בין הפועל תל-אביב למכבי פתח-תקווה.

בתום 8 מחזורים, הרייטינג הממוצע של ליגת העל בעונת 2011/12 עומד על 7.81%.

התוכנית שגרפה אמש את הרייטינג הגבוה ביותר היא מהדורת החדשות של ערוץ 2, עם 22.1% צפייה.

השבוע ירשמו ערוצי הברודקאסט את אחד משבועות השיא שלהם בכל הקשור לאירועי ספורט בפריים-טיים: לא פחות מ-4 אירועי בספורט ובסך-הכול 8 שעות שידור יועברו בפריים.

מלבד ערוץ 33 ששידר אתמול את ליגת העל, ישדרו ביום חמישי ערוץ 9 וערוץ 10 עוד 3 משחקים - ערוץ 10, שסגר את עסקת שידורי מכבי תל-אביב לעונה נוספת ביורוליג, ישדר את משחק הפתיחה של הצהובים של מול מילאנו; ערוץ 9 ישדר שני משחקים מהליגה האירופית בכדורגל - ב-19:00 את המשחק בין מכבי חיפה לסטיאווה בוקרשט, וב-21:05 את המשחק בין הפועל תל-אביב לפ.ס.וו איינדהובן.