מוטורולה מציגה: סמארטפון דור רביעי דק ושעון לספורטאים

גולת הכותרת של הסמארטפון החדש שיפעל בטכנולוגיית הדור הרביעי ברשת ה-LTE של ורייזון בארה"ב הוא העובי שלו, רק 7.1 מ"מ

מוטורולה הכריזה היום (ג') על מכשיר הדגל החדש שלה בשם Droid RAZR. גולת הכותרת של הסמארטפון החדש שיפעל בטכנולוגיית הדור הרביעי ברשת ה-LTE של ורייזון בארה"ב הוא העובי שלו, רק 7.1 מ"מ (לשם השוואה, הגלקסי אס 2 של סמסונג מגיע בעובי של 8.5 מ"מ).

התחרות על העובי של המכשירים היא לא הקאמבק היחיד בדגם החדש. מוטורולה מחזירה בדרויד שלה גם את השם RAZR, המוכר מסדרת הטלפונים V3 של החברה האמריקאית בשנת 2004. הסמארטפון הזה עשוי מחומרים קשיחים שאמורים להגן עליו למרות העובי הדק שלו. המכשיר הזה מגיע מחומר בשם קוולר, שזהו חומר חזק וחסין אשר משתמשים בו לייצור אפודות מגן. מעבר לזה, המסך מגיע בטכנולוגיה שאמורה להיות עמידה לשריטות (בעיה שאמורה להיות מוכרת לבעלי הגלקסי אס 2) והוא אפילו מוגן מפני נזקי מים קלים.

העמידות המרשימה של המכשיר לנזקי אדם (לפחות לפי נתוני היצרן) היא לא הדבר היחיד בסמארטפון הזה, יש כאן גם מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה הרץ, מסך בגודל 4.3 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED. בדומה לדגם האטריקס של החברה, הדרויד רייזר יודע להתחבר ללפ דוק של מוטורולה, המשמש כמעין תושבת מחשב נייד המסתמכת על כוח העיבוד והמידע הקיים בטלפון.

מערכת ההפעלה במכשיר היא אנדרואיד 2.3.5 (ג'ינג'יירבירד) מבית גוגל, 1 ג'יגה זיכרון, מצלמת 8 מגה פיקסל לצילום תמונות ומצלמת וידיאו קדמית באיכות HD לניהול שיחות וידיאו.

הדרויד רייזר יהיה זמין החל מחודש נובמבר בוורייזון בארה"ב בעלות של 300 דולר עם חוזה לשנתיים עם החברה.

שעון ספורט

לחובבי הספורט הטכנולוגיים, מוטורולה השיקה את ה-MOTOACTV. מדובר בשעון המשלב התקן GPS פנימי למדידת המרחק, מפת מסלול הריצה וקלוריות. המכשיר משמש גם כנגן מוזיקה עם זיכרון פנימי של 8 או 16 ג'יגה. מסך המגע מגיע בגודל של 1.6 אינץ' והוא עמיד לשריטות והתאורה בו מתכוונת אוטומטית לפי מיקום האימון (בחדר או בפארק). המוצר גם מוגן מפני זיעה או גשם. יש כאן גם נגן רדיו ואופציה להסתנכרן עם סמארטפון מבוסס אנדרואיד על-מנת שניתן יהיה לקבל חיווי על שיחות נכנסות והודעות SMS.

מכיוון שמדובר במוצר הכולל נגן מוזיקה ומערכת הפעלה חכמה, המכשיר יודע לנתח באילו שירים המתאמן מקבל מרץ ואז הוא יוצר פלייליסט של השירים האלו.

ה-MOTOACTV יהיה זמין לרכישה החל מחודש נובמבר בעלות של 250 עד 300 דולר (לפי נפח הזיכרון של המכשיר).