אירועי התרבות המומלצים למחר בערב

מוזיקה

רעות יהודאי בהופעה

ההצלחה הגדולה של "דבש", הדואט של ארי גורלי ורעות יהודאי, סימנה את האחרונה כקול חדש ומבטיח בסצנת המוזיקה הנשית. למרבה הצער, הניסיון לפרוץ עצמאית באלבום סולו ראשון לא זכה לתהודה דומה. כלת השמחה לא מתייאשת, וממשיכה להופיע במועדונים קטנים ברחבי הארץ בשירי האלבום ושירים חדשים בליווי ארבעה נגנים.

מתי: מחר (יום ג'), 20:30

איפה: אוזן בר (רחוב קינג ג'ורג' 48) תל-אביב

כמה: 40 שקל

תיאטרון

סוף טוב

שיתוף הפעולה בין המחזאית ענת גוב והבמאית עדנה מזי"א הוא המצליח בתיאטרון הרפרטוארי המקומי בעשור החולף, לפחות מסחרית, והחוליה האחרונה בשרשרת לא מאכזבת. גוב כתבה את הקומדיה השחורה בהשראת חוויות מהטיפולים שעברה אחרי שלקתה במחלה ממארת. במודעות עצמית והומור חד כתער היא מתארת את הווי החיים של נשים במחלקת אשפוז יום לטיפולים כימותרפיים, שאליה מצטרפת בעל כורחה שחקנית ידועה המחליטה לנצל עד תום את הזמן שנותר לה. ענת וקסמן נהדרת בתפקיד הראשי, אך את ההצגה גונבת זהרירה חריפאי האחת והיחידה.

מתי: מחר (יום ג'), 20:30

איפה: אולם המופעים של קיבוץ גבעת שמואל

כמה: 190 שקל

בידור

נישואים גרעיניים

דוד קיגלר ואדווה עדני, שני שחקנים וזוג נשוי קרוב ל-20 שנה (פלוס שלושה ילדים וכלב), חתומים על הכתיבה והבימוי של מופע הבידור המשותף שלהם העובד על לב קהל היעד מהעמדה הבטוחה של "תסתכלו עלינו ותראו אתכם".

שרשרת סצנות יומיומיות, פשוטות אך מצחיקות עד דמעות (כשלא צריך לחוות אותן אישית), על גבר ואישה מרקע שונה, משקל שונה, מנטאליות שונה ואהבות שונות המנסים להחזיק את הקן המשפחתי (והסקס) למרות הכול.

מתי: מחר (יום ג'), 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה בבאר-שבע (שדרות יצחק ריגר)

כמה: 75-160 שקל

אם יש לכם שעה פנויה מהמשרד

תערוכה: גלריה מעיינות

סוכת נצח

חג סוכות אמנם עבר אך בגלריה מעיינות בירושלים אפשר לפגוש בסוכות שתיעד הצלם יוסף כהן לאורך שלושה עשורים - סוכות וינטג' משנות ה-80 לצד סוכות הייטק של שנות ה-2000. סוכות הבלקון, השיכון וההתנחלות, סוכות חב"ד וסוכות בני ברק, סוכות בבסיסי צה"ל, בירושלים ובשדרות.

כהן הוא צלם ומורה ותיק בבצלאל. דרך התיעוד שלו, המאוד נון-שלנטי, הוא מצליח לתפוס איכות ישראלית אותנטית, רשלנית וחיננית, נחפזת ומסורתית.

התערוכה מוצגת בחלל הפרטי של גלריה מעיינות, בלב ירושלים. הניגוד בין השקט הפנימי השורר בחלל הביתי שהפך לאולם התצוגה, לבין המולת הרחוב הירושלמי ההומה, מוסיף לתמונות נופך של מציאות.

מתי: א'-ה' 11:00-19:00, ו' 10:00-14:00

איפה: גלריה מעיינות, קינג ג'ורג' 28, י"ם