ברזילי יחלוק עם גיא-רון את השליטה במוסדות לשכת עוה"ד

בעוד שעו"ד יורי גיא-רון הצליח להשיג שליטה על המועצה הארצית ועל ועדת הכספים של לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי גבר במאבק להשגת השליטה בוועד המרכזי

חלוקת שליטה בלשכת עורכי הדין: בתום ישיבתה של המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין אמש (א') התברר כי ראש הלשכה הנוכחי, עו"ד דורון ברזילי, ייאלץ לחלוק את השליטה במוסדות המרכזיים של הלשכה עם יריבו, ראש הלשכה הקודם, עו"ד יורי גיא-רון.

בעוד שגיא-רון הצליח להשיג שליטה על המועצה הארצית ועל ועדת הכספים של לשכת עורכי הדין, גבר ברזילי במאבק להשגת השליטה בוועד המרכזי של הלשכה.

בדיון במועצה הארצית נבחר נציגו של גיא-רון, עו"ד צבי פירון, ליו"ר הקבוע של המועצה למשך 4 השנים הקרובות, ברוב של 26 חברים נגד 21 שתמכו במועמדו של ברזילי, עו"ד עמוס ון-אמדן. גם חברי ועדת הכספים של המועצה הארצית נבחרי מקרב אנשיו של גיא-רון ועל-פי הצעתו.

משמעות יחסי הכוחות המסתמנים במועצה הארצית היא שגיא-רון יוכל להביא לבחירת מועמדיו בבחירות שאמורות להתקיים בשבועות הקרובים ולקביעת שני נציגי לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים.

עוד בחרה אמש המועצה הארצית את הרכב הוועד המרכזי של הלשכה - הוא הגוף הביצועי שמתווה את המדיניות האופרטיבית של הלשכה. כאן הסתמנה הצלחה לברזילי, שהצליח לגבור על יריבו ולהשיג שליטה על חוד של קול: מחנהו של ברזילי כולל 9 חברים בוועד המרכזי, לעומת 8 חברים המזוהים עם גיא-רון.