המשביר לצרכן חונך סניף דגל בירושלים בהשקעה של 125 מיליון שקל

הסניף, שישתרע על שטח של 7 קומות על פני 5,000 מ"ר, תוכנן ונבנה במשך 4 שנים

רשת המשביר לצרכן חנכה היום (ג') את סניף הדגל של הרשת בכיכר ציון בירושלים. בית הכל-בו ישתרע על שטח של 7 קומות על פני 5,000 מ"ר.

הסניף תוכנן ונבנה במשך 4 שנים בשיתוף עם היזמית חברת בריטיש ישראל, בהשקעה כוללת הנאמדת ב-125 מיליון שקל, מתוכם השקיעה המשביר לצרכן כ-30 מיליון שקל.

על התכנון האדריכלי של המבנה הופקד האדריכל אמציה אהרונסון, האחראי על פרויקטים של שימור, וגם כאן הושם דגש על שימור ערכם האדריכלי וההיסטורי של שני המבנים הדו-קומתיים שעמדו במקום בעבר: במרפסת של אחד מהם נשא בשעתו מנחם בגין כיו"ר האופוזיציה את "נאום השילומים" ההיסטורי.

נוסף למחלקות המתבקשות - אופנה, קוסמטיקה, טקסטיל ועוד - נפתחת חנות ייעודית לגאדג'טים ומוצרי משרד טכנולוגיים תחת השם "אופיס דיגיטל", פרי שיתוף-פעולה בין רשת המשביר לצרכן ורשת אופיס דיפו שנמנית עם הקבוצה. השקת הטאבלט החדש של סמסונג, שצפויה בחודשים הקרובים, תתקיים בלעדית בחנות המדוברת.

עוד מתוכננים במקום חדרי טיפולים קוסמטיים וכן בית-קפה ומרפסת פתוחה לתצפית בקומה העליונה.

במחלקות האופנה יושקו מותגים בינלאומיים כמו דונה קארן (הלבשה תחתונה), פרנק ולדר (אופנת נשים), הוגו בוס (אופנת גברים) ומותג מצעי הילדים פול פרנק.

רמת המחירים תישאר אחידה, מדגישים בהנהלת הרשת, אולם במקום יוצעו מותגים ייחודיים לסניף הדגל. בסניף הישן הפועל בקרבת מקום תוצע קומת עודפים, לצד פעילות של סניפי רשתות הקבוצה ניו-פארם ואופיס דיפו.

לדברי מנכ"ל הרשת, אסף בן-דב: "אין חיה כזו בארץ. הסניף יהיה מנוף מרכזי בתהליך ההתחדשות של מרכז העיר. אנו מאמינים שהוא יעשה לירושלים מה ש'מרקס אנד ספנסר' עשה ללונדון, 'גלרי לפייט' לפריז ו-KaDeWe לברלין".

ברשת מאמינים כי הסניף יתפוס נתח של 10% מהיקף הפעילות שלה.