מירלנד החלה בשיווק השלב הראשון בפרויקט בסנט פטרסבורג

התחלת השיווק באה בעקבות חתימת הסכם לקבלת קו אשראי מתאגיד הבנקאות הרוסי SberBank ■ מדובר על פרוייקט בסנט פטרסבורג הכולל כ-9000 יחידות דיור ושטחי מסחר

חברת מירלנד , זרוע הנדל"ן של אליעזר פישמן ברוסיה, דיווחה היום (ב') על הסכם קבלת קו אשראי עם התאגיד הבנקאי SberBank of Russia בהיקף של כ-41 מיליון דולר. בעקבות החתמיה מתחילה החברה לשווק את השלב הראשון בפרויקט הדגל שלה, Triumph Park, בסנט פטרסבורג.

הלוואה זו, מהווה כ-70% מההשקעה הכוללת של השלב הראשון בפרויקט, וזאת לאחר שמירלנד כבר השקיעה למעלה מ-120 מיליון דולר בפרויקט כהון עצמי.

"קבלת האשראי מ-SberBank מהווה עדות נוספת לאמון הרב של המערכת הבנקאית הרוסית במירלנד, ובבשורה שאנו מביאים לעיר סנט. פטרסבורג ולתושבי מעמד הביניים שהדירות בפרוייקט מיועדות להם", אמר רומן רוזנטל, מנכ"ל מירלנד.

קבלת האשראי שמעניק SberBank, הבנק הגדול ביותר ברוסיה, תאפשר לסיים את בניית השלב הראשון של הפרויקט הכולל 510 דירות, אשר יתפרסו על שטח של כ-26,500 מ"ר ועוד 1,200 מ"ר המיועדים לשטחי מסחר, וכן 194 חניות הבנויות על שתי קומות. השלמתו של שלב זה צפוי ברבעון השני של שנת 2013.

"פרויקט Triumph Park הינו פרויקט בעל פוטנציאל אדיר, כאשר סך כל המכירות בו צפוי להסתכם ביותר מ-2 מיליארד דולר", אמר רוזמן. "עם השלמת מכירת כ-65% מהדירות בשלב הראשון, אנחנו מתכננים להתחיל בשלב השני של הפרויקט ובו יותר מ-700 דירות".

היקף ההשקעה הצפוי לכל הפרויקט של Triumph Park שכולל כ-9,000 דירות, עומד על סך של כ-1.1 מיליארד דולר. מעבר לשטחי המגורים בהיקף של כ-631 אלף מ"ר, הפרויקט כולל גם שטחי מסחר ומשרדים בהיקף חסר תקדים של כ-118 אלף מ"ר.

*** גילוי נאות: אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"