ועידת ישראל לעסקים: איך ומתי להשקיע בשווקים מתעוררים

מושב הדיון "למי יצלצלו השווקים המתעוררים", שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס" יעסוק בהשלכות המשבר הכלכלי על מדינות השוק המתעורר וביכולתן של מדינות אלה לחזור אל מגמת הצמיחה החזקה שאפיינה אותן

מושב הדיון "למי יצלצלו השווקים המתעוררים", שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס" יעסוק בהשלכות המשבר הכלכלי על מדינות השוק המתעורר וביכולתן של מדינות אלה לחזור אל מגמת הצמיחה החזקה שאפיינה אותן.

"שוק מתעורר" הוא כינוי למדינה בה התמ"ג לנפש נמוך מזה של מדינה מפותחת. אינדקס סטנלי מורגן מונה עשרים ואחד שווקים מתעוררים בעולם וביניהם סין, הודו, ברזיל ורוסיה.

הליך הגלובליזציה הביא לכך שהצמיחה החזקה של אותם שווקים הואט ואף נעצר עם התרחבות המשברים הכלכליים במדינות המפותחות. האם ישכיל קטר הצמיחה להניע את עצמו מחדש ולהתאושש מהמשברים של השווקים הגדולים?

עוד במושב: היכן כדאי להשקיע, ומורה נבוכים לחברות המתכננות השקעות בשווקים המתעוררים, שיעזור להן להימנע מהטעויות הנפוצות שנעשו בעבר.

במושב ישתתפו פרופסור מריו בלכר, מנכ"ל YPF-Argentina Petroleum Compa ולשעבר נגיד הבנק המרכזי של ארגנטינה; פרופסור צאי חונג-בין, דיקאן בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת פקין בבייג'ין והיועץ לממשלת סין בנושא תוכנית החומש ה-12; ד"ר אורי דדוש, מנהל קבוצת הכלכלה העולמית של הבנק העולמי ועמית בכיר באוניברסיטת קרנגי, ובועז הירש ראש מנהל סחר חוץ במשרד התמ"ת. את הפאנל ינחה רוברט גסט, העורך העסקי של האקונומיסט.

ועידת ישראל לעסקים של גלובס המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. מושבי הוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2011:http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4735&leadid=147