מרגול צפויה ל-6 חודשי עבודות שירות - ללא מאסר בפועל

פרשת מרגול עומדת להסתיים בקול ענות חלושה ■ סנגוריה של הזמרת שהואשמה בסחיטה באיומים הגיעו להסכמה על הסדר טיעון עם הפרקליטות

פרשת הזמרת מרגלית צנעני ("מרגול"), שפרצה בקול תרועה רמה, עומדת כנראה להסתיים בקול ענות חלושה: סנגוריה של הזמרת מרגלית צנעני, עורכי הדין ששי גז ושחר חצרוני, הגיעו להסכמה עם הפרקליטות על הסדר טיעון, שבמסגרתו תודה צנעני בכתב אישום מתוקן ותקבל עונש מופחת של עבודות שירות.

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון (ואלה תמיד יכולים להתרחש במגעים מסוג זה), תובא העסקה לאישורו של בית המשפט המחוזי בתל-אביב ביום ראשון הקרוב.

כזכור, ב-16 באוגוסט נעצרה צנעני בחשד כי סחטה באיומים, ביחד עם העבריין מיכאל חזן מארגונו של עמיר מולנר, את אמרגנה אסף אטדגי. זאת, כדי שימלא אחר הוראותיו של פסק בוררות, במסגרתו חויב להעביר לצנעני 15% מהכנסותיו מהופעותיו של הזמר עומר אדם.

בהמשך הגישה הפרקליטות כתב אישום חמור נגד צנעני בגין סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע, שתיאר באופן מפורט את הסכסוך החריף ואת מעשי האיום. לפי האישום, צנעני והעבריין מיכאל חזן מארגונו של עמיר מולנר קשרו קשר לסחוט באיומים את אטדגי, כדי שייענה לדרישותיהם.

לדברי הפרקליטות, ביוני 2011 התקשרה צנעני לאטדגי ואיימה עליו: "הם מתקשרים אליך לפעמים בקשר לעומר אדם, תיזהר בכבודם, ולא יקרה שום דבר!... עם מיכאל אתה צריך להיזהר!... תשמע, זה לא הפרסי מנתניה! וזה לא אנשים כאלה, הם טיפה אחרים".

לאחר השיחה הגיעה צנעני לביתו של חזן ובנוכחותו התקשרה לאטדגי ואמרה לו: "הוא רותח עליך, הוא אומר שפגעת בכבוד שלו ועשית אותו קטן! הוא אומר שביקש ממך תאריכים, ואין אף תאריך!... אני מה זה מפחדת!... הוא רותח ברמות מפחידות!...אימא'לה!".

בשיחה נוספת, כך על-פי כתב האישום המקורי, אמרה צנעני לאטדגי: "אטדגי, אתה עושה לי בעיות!... מה אני צריכה שתהיה לי שואת עולם בגללך?"

לפי כתב האישום, אטדגי, שחש פחד בעקבות האיומים, החל לנהל את הזמר עומר אדם בהתאם לגחמותיהם של צנעני וחזן ודבק בהסכם הבוררות.

נציין כי צנעני שהתה בזמנו במעצר במשך כשבועיים וחצי, ומאז שחרורה היא שוהה במעצר-בית בתנאים מגבילים.