ניידת דרסה את רגלה של סתיו שפיר בהפגנה נגד שטייניץ

שפיר, מיוזמות מחאת האוהלים, נפגעה ברגלה מניידת משטרה בעת הפגנה מול ביתו של שר האוצר ■ לחבריה שאיחלו לה החלמה מהירה כתבה בפייסבוק: "מדאיג אותי שמשטרת ישראל הופכת יותר אלימה מהפגנה להפגנה"

סתיו שפיר, מיוזמי מחאת האוהלים, טוענת כי נפצעה אמש (ה') בהפגנה חברתית שהתקיימה מול ביתו של שר האוצר יובל שטייניץ במבשרת ציון. בהפגנה השתתפו עשרות פעילים חברתיות ואחדים נעצרו ואף נפצעו עקב הפרות סדר, שטופלו על ידי המשטרה.

שפיר טוענת כי ניידת משטרה שהתניעה דרסה את רגלה, אך מדובר בפציעה קלה בלבד. בדף הפייסבוק שלה היא הודתה לחבריה שאיחלו לה החלמה מהירה וכתבה: א"תם מדהימים. תודה רבה על כל ההודעות והדאגה. אני בדרכי הביתה, הרגל כואבת אבל יעבור עד מחר. מה שמדאיג אותי זה שמשטרת ישראל הופכת יותר אלימה מהפגנה להפגנה, והמאבק שלנו הופך, עם כל יום שעובר, יותר ויותר קיומי".

עוד קודם להפגנה "חיממה" שפיר את הבמה בדף הפייסבוק שלה. "בדרך לשטייניץ. המחסומים כבר מחכים על הכביש", היא כתבה בדרכה להפגנה. ההפגנה נערכה תחת הסיסמה: "קורת גג לכולם!".

שפיר הסבירה לחבריה בפייסבוק כי הפעילים החברתיים החליטו לערוך את ההפגנה בביתו של שטייניץ בשל אי-היענותו לדרישות החברתיות: "זה אמנם לא מנומס שכבר 4 חודשים אנחנו מדברים אחד על השני אבל הוא עוד לא הזמין אותנו לבקר אצלו בבית במבשרת; אבל כידוע, אנחנו לא נוטרים טינה. שטייניץ, הערב נבוא לבקר ולדבר קצת על הדיור הציבורי. אנחנו מארגנים אוטובוסים - אתה רק צריך לארגן מחדש את התקציב".